Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1855
Title: Самопрезентація як форма ділової комунікації
Other Titles: Самопрезентация як форма деловой коммуникации
Self-presentation as a form of business communication
Authors: Заболотна, Тетяна Микитівна
Заболотная, Татьяна Никитична
Zabolotna, T.
Keywords: імідж
індивідуальність
комунікація
имидж
индивидуальность
коммуникация
image
identity
communication
Issue Date: 2014
Citation: Заболотна Т. М. Самопрезентація як форма ділової комунікації [Електронний ресурс] / Т. М. Заболотна // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (14-18 квітня 2014 р.). - Суми, 2014. - Т. І. - С. 35.
Abstract: У тезах розкривається значення самопрезентації в діловій сфері, розглядаються її основні технологічні позиції. В тезисах раскрывается значение самопрезентации в деловой сфере, рассматриваются ее основные технологические позиции.
Description: In the abstract the meaning of self-presentation in business, examines its main technological position.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1855
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самопрезентація.pdf208,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.