Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1855
Назва: Самопрезентація як форма ділової комунікації
Інші назви: Самопрезентация як форма деловой коммуникации
Self-presentation as a form of business communication
Автори: Заболотна, Тетяна Микитівна
Заболотная, Татьяна Никитична
Zabolotna, T.
Ключові слова: імідж
індивідуальність
комунікація
имидж
индивидуальность
коммуникация
image
identity
communication
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Заболотна Т. М. Самопрезентація як форма ділової комунікації [Електронний ресурс] / Т. М. Заболотна // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (14-18 квітня 2014 р.). - Суми, 2014. - Т. І. - С. 35.
Короткий огляд (реферат): У тезах розкривається значення самопрезентації в діловій сфері, розглядаються її основні технологічні позиції. В тезисах раскрывается значение самопрезентации в деловой сфере, рассматриваются ее основные технологические позиции.
Опис: In the abstract the meaning of self-presentation in business, examines its main technological position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1855
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самопрезентація.pdf208,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.