Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1973
Title: Найменування як один із основних атрибутів бренду
Other Titles: Наименование как один из основных атрибутов бренда
Name as one of the main attributes of the brand
Authors: Шестакова, С. О.
Шестакова, С. О.
Shestakova, S. О.
Keywords: найменування бренду
компоненти бренду
вимоги до найменувань брендів
наименование бренда
компоненты бренда
требования к наименованиям бренда
brand
name brand components of the brand
the requirements for the names of the brand
Issue Date: 2014
Publisher: Сумський національний аграрний університет
Citation: Шестакова С. О. Найменування як один із основних атрибутів бренду [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2014. - Вип. 4 (59). - С. 112-117.
Abstract: У статті досліджено основні складові поняття «бренд», визначено вимоги до найменувань брендів, а також основи для створення брендів. В статье исследуется понятие «бренд», определяются требования к наименованиям брендов, а также основы для создания брендов.
Description: The article explores the notion of "brand", define requirements to names of brands, as well as the basis for creating brands.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1973
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.