Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1973
Назва: Найменування як один із основних атрибутів бренду
Інші назви: Наименование как один из основных атрибутов бренда
Name as one of the main attributes of the brand
Автори: Шестакова, С. О.
Шестакова, С. О.
Shestakova, S. О.
Ключові слова: найменування бренду
компоненти бренду
вимоги до найменувань брендів
наименование бренда
компоненты бренда
требования к наименованиям бренда
brand
name brand components of the brand
the requirements for the names of the brand
Дата публікації: 2014
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Шестакова С. О. Найменування як один із основних атрибутів бренду [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2014. - Вип. 4 (59). - С. 112-117.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні складові поняття «бренд», визначено вимоги до найменувань брендів, а також основи для створення брендів. В статье исследуется понятие «бренд», определяются требования к наименованиям брендов, а также основы для создания брендов.
Опис: The article explores the notion of "brand", define requirements to names of brands, as well as the basis for creating brands.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1973
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАЙМЕНУВАННЯ ЯК ОДИН ІЗ ОСНОВНИХ АТРИБУТІВ БРЕНДУ.pdf218,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.