Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовжик, М. Я.-
dc.contributor.authorШелудченко, В. В.-
dc.contributor.authorДовжик, М. Я.-
dc.contributor.authorШелудченко, В. В.-
dc.contributor.authorDovzhyk, M. Y.-
dc.contributor.authorSheludchenko, V. V.-
dc.date.accessioned2015-03-17T12:12:46Z-
dc.date.available2015-03-17T12:12:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДовжик М. Я. Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі [Електронний ресурс] : анотований звіт про науково-дослідну роботу (проміжний, за другий етап 2014 р.) / М. Я. Довжик, В. В. Шелудченко. - Суми : Сумський НАУ, 2014. - 134 с. - № ДР 0113U008229.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2214-
dc.descriptionThe effect of climbs, descents and curvature of the road on the workflows of the ABS algorithm. The necessity of the impact on workflows ABS when braking in a turn. Identified and investigated a method of increasing the braking efficiency and the stability of motion of the vehicle with the ABS when braking in a turn. Found according to the adjustment coefficient trial of effects depending on the longitudinal and angular acceleration of the car when braking in a turn.uk_UK
dc.description.abstractВиявлений вплив підйомів, спусків та кривизни дороги на робочі процеси алгоритму АБС. Доведена необхідність впливу на робочі процеси АБС при гальмуванні в повороті. Визначений та досліджений спосіб підвищення гальмівної ефективності та курсової стійкості руху автомобіля з АБС при гальмуванні в повороті. Винайдені залежності для коригування коефіцієнту пробних впливів залежно від поздовжнього та кутового прискорення автомобіля при гальмуванні в повороті. Выявлено влияние подъемов, спусков и кривизны дороги на рабочие процессы алгоритма АБС. Доказана необходимость воздействия на рабочие процессы АБС при торможении в повороте. Определен и исследован способ повышения тормозной эффективности и устойчивости движения автомобиля с АБС при торможении в повороте. Найдены зависимости для корректировки коэффициента пробных воздействий в зависимости от продольного и углового ускорения автомобиля при торможении в повороте.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectвантажний автомобільuk_UK
dc.subjectматематичне моделювання процесів гальмуванняuk_UK
dc.subjectмакропрофіль дорігuk_UK
dc.subjectгрузовой автомобильuk_UK
dc.subjectматематическое моделирование процессов торможенияuk_UK
dc.subjectмакропрофиль дорогuk_UK
dc.subjecttruckuk_UK
dc.subjectmathematical modeling of processes of brakinguk_UK
dc.subjectmacroprofile roadsuk_UK
dc.titleРозробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі.uk_UK
dc.title.alternativeРазработка и внедрение экологобезопасных энергосберегающих технических средств и методов эксплуатации в условиях зоны лесостепи. Исследование улучшения динамики торможения автомобилей с АБС в аграрном секторе.uk_UK
dc.title.alternativeDevelopment and implementation of environmentally friendly energy-saving equipment and methods of operation in conditions of forest-steppe zone. Research the improving of the dynamics of braking vehicles with abs in the agricultural sector.uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Звіти з науково-дослідної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Довжик М.Я. Звт НДР проміжний 2014.pdf2,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.