Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2214
Назва: Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі.
Інші назви: Разработка и внедрение экологобезопасных энергосберегающих технических средств и методов эксплуатации в условиях зоны лесостепи. Исследование улучшения динамики торможения автомобилей с АБС в аграрном секторе.
Development and implementation of environmentally friendly energy-saving equipment and methods of operation in conditions of forest-steppe zone. Research the improving of the dynamics of braking vehicles with abs in the agricultural sector.
Автори: Довжик, М. Я.
Шелудченко, В. В.
Довжик, М. Я.
Шелудченко, В. В.
Dovzhyk, M. Y.
Sheludchenko, V. V.
Ключові слова: вантажний автомобіль
математичне моделювання процесів гальмування
макропрофіль доріг
грузовой автомобиль
математическое моделирование процессов торможения
макропрофиль дорог
truck
mathematical modeling of processes of braking
macroprofile roads
Дата публікації: 2014
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Довжик М. Я. Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі [Електронний ресурс] : анотований звіт про науково-дослідну роботу (проміжний, за другий етап 2014 р.) / М. Я. Довжик, В. В. Шелудченко. - Суми : Сумський НАУ, 2014. - 134 с. - № ДР 0113U008229.
Короткий огляд (реферат): Виявлений вплив підйомів, спусків та кривизни дороги на робочі процеси алгоритму АБС. Доведена необхідність впливу на робочі процеси АБС при гальмуванні в повороті. Визначений та досліджений спосіб підвищення гальмівної ефективності та курсової стійкості руху автомобіля з АБС при гальмуванні в повороті. Винайдені залежності для коригування коефіцієнту пробних впливів залежно від поздовжнього та кутового прискорення автомобіля при гальмуванні в повороті. Выявлено влияние подъемов, спусков и кривизны дороги на рабочие процессы алгоритма АБС. Доказана необходимость воздействия на рабочие процессы АБС при торможении в повороте. Определен и исследован способ повышения тормозной эффективности и устойчивости движения автомобиля с АБС при торможении в повороте. Найдены зависимости для корректировки коэффициента пробных воздействий в зависимости от продольного и углового ускорения автомобиля при торможении в повороте.
Опис: The effect of climbs, descents and curvature of the road on the workflows of the ABS algorithm. The necessity of the impact on workflows ABS when braking in a turn. Identified and investigated a method of increasing the braking efficiency and the stability of motion of the vehicle with the ABS when braking in a turn. Found according to the adjustment coefficient trial of effects depending on the longitudinal and angular acceleration of the car when braking in a turn.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2214
Розташовується у зібраннях:Звіти з науково-дослідної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Довжик М.Я. Звт НДР проміжний 2014.pdf2,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.