Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2214| Назва: | Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі. |
| Інші назви: | Разработка и внедрение экологобезопасных энергосберегающих технических средств и методов эксплуатации в условиях зоны лесостепи. Исследование улучшения динамики торможения автомобилей с АБС в аграрном секторе. Development and implementation of environmentally friendly energy-saving equipment and methods of operation in conditions of forest-steppe zone. Research the improving of the dynamics of braking vehicles with abs in the agricultural sector. |
| Автори: | Довжик, М. Я. Шелудченко, В. В. Довжик, М. Я. Шелудченко, В. В. Dovzhyk, M. Y. Sheludchenko, V. V. |
| Ключові слова: | вантажний автомобіль математичне моделювання процесів гальмування макропрофіль доріг грузовой автомобиль математическое моделирование процессов торможения макропрофиль дорог truck mathematical modeling of processes of braking macroprofile roads |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Сумський національний аграрний університет |
| Бібліографічний опис: | Довжик М. Я. Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі [Електронний ресурс] : анотований звіт про науково-дослідну роботу (проміжний, за другий етап 2014 р.) / М. Я. Довжик, В. В. Шелудченко. - Суми : Сумський НАУ, 2014. - 134 с. - № ДР 0113U008229. |
| Короткий огляд (реферат): | Виявлений вплив підйомів, спусків та кривизни дороги на робочі процеси алгоритму АБС. Доведена необхідність впливу на робочі процеси АБС при гальмуванні в повороті. Визначений та досліджений спосіб підвищення гальмівної ефективності та курсової стійкості руху автомобіля з АБС при гальмуванні в повороті. Винайдені залежності для коригування коефіцієнту пробних впливів залежно від поздовжнього та кутового прискорення автомобіля при гальмуванні в повороті. Выявлено влияние подъемов, спусков и кривизны дороги на рабочие процессы алгоритма АБС. Доказана необходимость воздействия на рабочие процессы АБС при торможении в повороте. Определен и исследован способ повышения тормозной эффективности и устойчивости движения автомобиля с АБС при торможении в повороте. Найдены зависимости для корректировки коэффициента пробных воздействий в зависимости от продольного и углового ускорения автомобиля при торможении в повороте. |
| Опис: | The effect of climbs, descents and curvature of the road on the workflows of the ABS algorithm. The necessity of the impact on workflows ABS when braking in a turn. Identified and investigated a method of increasing the braking efficiency and the stability of motion of the vehicle with the ABS when braking in a turn. Found according to the adjustment coefficient trial of effects depending on the longitudinal and angular acceleration of the car when braking in a turn. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2214 |
| Розташовується у зібраннях: | Звіти з науково-дослідної роботи |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Довжик М.Я. Звт НДР проміжний 2014.pdf | 2,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.