Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2368
Назва: Про важливість лінгвістичної складової бренду
Інші назви: О важности лингвистической составляющей бренда
Автори: Shestakova, S. А.
Шестакова, С. О.
Шестакова, С. А.
Ключові слова: найменування бренду
компоненти бренду
вимоги до найменувань брендів
наименование бренда
компоненты бренда
требования к наименованиям брендов
Дата публікації: 2014
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Shestakova S. Name as one of the main attributes of the brand [Електронний ресурс] // Вісник Сумського нацiонального аграрного унiверситету. - Сер. "Економіка та менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми, 2014.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні складові поняття "бренд", визначено вимоги до найменувань брендів, а також основи для створення брендів.
Опис: В статье исследуется понятие "бренд", определяются требования к наименованиям брендов, а также основы для создания брендов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2368
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shestakova S. Name as one of the main attributes of the brand.pdf78,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.