Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2953
Title: Розвиток екологічного маркетингу: інноваційні засади та стандартизація
Other Titles: Развитие экологического маркетинга: инновационные основы и стандартизація.
The development of environmental marketing: innovational basis and standardization
Authors: Строченко, Наталія Іванівна
Строченко, Наталия Ивановна
Strochenko, Natalia
Keywords: екологічний маркетинг
випереджаюча стандартизація
ефективність малого бізнесу
экологический маркетинг
опережающая стандартизация
эффективность малого бизнеса
environmental marketing
anticipatory standardization
the efficiency of small business
Issue Date: 2014
Publisher: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гижицького
Citation: Строченко Н. І. Розвиток екологічного маркетингу: інноваційні засади та стандартизація [Електронний ресурс] / Н. І. Строченко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гижицького. - Сер. "Економічні науки". - Львів : ЛНУ, 2014. - Т. 16. - № 1 (58). - Ч. 2. - С. 163-167.
Abstract: Аргументовано системні рішення щодо врахування положень стандартів, які розробляються на задоволення перспективних потреб економіки та способів просування продукції, що буде вироблена. Встановлено, що стандартизація, як один з основних важелів забезпечення якості продукції, не може обходитись без маркетингових досліджень розповсюдження продукції. Аргументировано системные решения по учету положений стандартов разрабатываемых на удовлетворение перспективных потребностей экономики и способов продвижения продукции будет произведена. Установлено, что стандартизация, как один из основных рычагов обеспечения качества продукции, не может обходиться без маркетинговых исследований распространения продукции.
Description: Argued system solutions to incorporate the provisions of the standards that are being developed to meet the future needs of the economy and ways to promote products that will be produced. Established that standardization as one of the main instruments to ensure product quality, can not deal without marketing research of distribution product.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2953
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.