Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2953
Назва: Розвиток екологічного маркетингу: інноваційні засади та стандартизація
Інші назви: Развитие экологического маркетинга: инновационные основы и стандартизація.
The development of environmental marketing: innovational basis and standardization
Автори: Строченко, Наталія Іванівна
Строченко, Наталия Ивановна
Strochenko, Natalia
Ключові слова: екологічний маркетинг
випереджаюча стандартизація
ефективність малого бізнесу
экологический маркетинг
опережающая стандартизация
эффективность малого бизнеса
environmental marketing
anticipatory standardization
the efficiency of small business
Дата публікації: 2014
Видавництво: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гижицького
Бібліографічний опис: Строченко Н. І. Розвиток екологічного маркетингу: інноваційні засади та стандартизація [Електронний ресурс] / Н. І. Строченко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гижицького. - Сер. "Економічні науки". - Львів : ЛНУ, 2014. - Т. 16. - № 1 (58). - Ч. 2. - С. 163-167.
Короткий огляд (реферат): Аргументовано системні рішення щодо врахування положень стандартів, які розробляються на задоволення перспективних потреб економіки та способів просування продукції, що буде вироблена. Встановлено, що стандартизація, як один з основних важелів забезпечення якості продукції, не може обходитись без маркетингових досліджень розповсюдження продукції. Аргументировано системные решения по учету положений стандартов разрабатываемых на удовлетворение перспективных потребностей экономики и способов продвижения продукции будет произведена. Установлено, что стандартизация, как один из основных рычагов обеспечения качества продукции, не может обходиться без маркетинговых исследований распространения продукции.
Опис: Argued system solutions to incorporate the provisions of the standards that are being developed to meet the future needs of the economy and ways to promote products that will be produced. Established that standardization as one of the main instruments to ensure product quality, can not deal without marketing research of distribution product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2953
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.