Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2974
Назва: Стратегія формування мотиваційного механізму підприємства
Інші назви: Стратегия формирования мотивационного механизма предприятия.
The strategy of forming of motivational mechanism of enterprise
Автори: Забара, Алевтина Миколаївна
Забара, Алевтина Николаевна
Zabara, Alevtyna Mykolaivna
Ключові слова: стратегія підприємства
мотиваційний механізм
трудова поведінка персоналу
стратегия предприятия
мотивационный механизм
трудовое поведение персонала
enterprise strategy
motivational mechanism
labor conduct of personnel
Дата публікації: 8-вер-2015
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Забара А. М. Стратегія формування мотиваційного механізму підприємства [Електронний ресурс] / А. М. Забара // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 21-й международной научной конференции, (8-10 сентября 2015 г.). - Ч. 2. - Сумы : СНАУ, 2015. - С. 52-54.
Короткий огляд (реферат): Мотивування - найперспективніший інструмент управління персоналом. Але при його застосуванні можливі як значні досягнення, так і не менш значні промахи, помилки, що призводять до негативних результатів. Тому, перед розробкою стратегії створення ефективного мотиваційного механізму на підприємстві необхідно проаналізувати вплив на персонал елементів зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Мотивация - перспективный инструмент управления персоналом. Но при его применении возможны как значительные достижения, так и не менее значительные промахи, ошибки, которые приводят к отрицательным результатам. Поэтому, перед разработкой стратегии создания эффективного мотивационного механизма на предприятии необходимо проанализировать воздействие на персонал элементов внешней и внутренней среды предприятия.
Опис: Motivation - the most promising tool for personnel management. But in its application as possible significant achievements, and equally significant mistakes, mistakes that lead to negative results. Therefore, before developing a strategy to create an effective motivational mechanism in the enterprise must analyze the impact on the staff elements of external and internal environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2974
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.