Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3297
Назва: Reviw of marketing approaches to increase of sales effectiveness in the context of behavioral economics
Інші назви: Огляд маркетингових підходів до підвищення ефективності продажів в контексті поведінкової економіки
Обзор маркетинговых подходов к повышению эффективности продаж в контексте поведенческой экономики
Автори: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Ключові слова: social factors
purchasing activity
deficit
соціальні чинники
купівельна активність
дефіцит
социальные факторы
покупательская активность
дефицит
Дата публікації: 2016
Видавництво: Сумський державний університет
Бібліографічний опис: Makhnusha S. M. Review of marketing approaches to increase of sales effectiveness in the context of behavioral economics [Electronic resource] / S. M. Makhnusha // Economic Processes Management: International Scientific E-Journal. – 2016. – № 2.
Короткий огляд (реферат): The author of the article describes the main ideas of behavioral economics as a new direction in economic science. It sets out its postulates concerning the irrational behavior of people in terms of their economic decision-making, particularly in the context of marketing for the purpose of increasing sales efficiency. There were systematized approaches and it was proposed their integral use for the integrated result of these marketing techniques of influence onto the irrational motives of consumers’ behavior. У статті автором розглянуті основні ідеї поведінкової економіки як нового напряму в економічній науці. Викладено її постулати, що стосуються ірраціональної поведінки людей в умовах прийняття ними господарських рішень, зокрема в контексті маркетингу для цілей підвищення ефективності продажів. Систематизовано підходи і запропоновано їх інтегральне використання для отримання інтегрованого результату від цих маркетингових технологій впливу на ірраціональні мотиви поведінки покупців.
Опис: В статье автором рассмотрены основные идеи поведенческой экономики как нового направления в экономической науке. Изложены её постулаты, касающиеся иррационального поведения людей в условиях принятия ими хозяйственных решений, в частности в контексте маркетинга для целей повышения эффективности продаж. Систематизированы подходы и предложено их интегральное использование для получения интегрированного результата от этих маркетинговых технологий влияния на иррациональные мотивы поведения покупателей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3297
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makhnusha_S._M._article.pdf235,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.