Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3488
Title: | Вищий навчальний заклад та інституційний рівень забезпечення якості вищої освіти |
Other Titles: | Высшее учебное заведение и институционный уровень обеспечения качества высшего образования Higher educational institution and institutional level of quality assurance |
Authors: | Білокопитов, В. І. Белокопытов, В. И. Bilokopytov, V. I. |
Keywords: | якість суперечність вищий навчальний заклад качество противоречие высшее учебное заведение quality contradiction higher education institution |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Сумський національний аграрний університет |
Citation: | Білокопитов В. І. Вищий навчальний заклад та інституційний рівень забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Матеріали наук.-практ. конф. Викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ (20 – 21 квітня 2016). – Суми : СНАУ, 2016. – С. 45 |
Abstract: | Однією з характерних особливостей розвитку суспільства XXI століття є масштабність реформ та змін. Інтеграційні процеси в освіті ведуть до зростання академічної мобільності, створення узгоджених стандартів та рекомендацій, уніфікації навчальних планів, об’єднання спільних зусиль у розробці загальноєвропейських підходів до підготовки фахівця, широкого впровадження дистанційної освіти тощо. Суттєва місія у Болонському процесі належить вищим навчальним закладам. Модернізація системи вищої освіти в Україні має бути спрямована на демократизацію та послідовне впровадження академічних прав і свобод навчальних закладів. Вищі навчальні заклади повинні знати та враховувати потреби абітурієнтів, держави, роботодавців і відповідно до цього шукати власну нішу на ринку праці. Одной из характерных особенностей развития общества XXI века является масштабность реформ и изменений. Интеграционные процессы в образовании ведут к росту академической мобильности, созданию согласованных стандартов и рекомендаций, унификации учебных планов, объединению совместных усилий в разработке общеевропейских подходов к подготовке специалиста, широкого внедрения дистанционного образования и т.д. Высшим учебным заведениям принадлежит существенная миссия в Болонском процессе. Модернизация системы высшего образования в Украине должна быть направлена на демократизацию и последовательное внедрение академических прав и свобод учебных заведений. Высшие учебные заведения должны знать и учитывать потребности абитуриентов, государства, работодателей и в соответствии с этим искать собственную нишу на рынке труда. |
Description: | One of the specific features of the society development in the XXI century is a large-scale reforms and changes. Integration processes in education lead to increased academic mobility, the establishment of harmonized standards and guidelines, harmonization of curricula, the unification of joint efforts in the development of pan-European approach to the preparation of the expert, the widespread introduction of distance learning, etc. Higher education institutions have a significant mission in the Bologna process. Modernization of the higher education system in Ukraine should be directed to the democratization and the consistent implementation of the academic institution rights and freedoms. Higher education institutions should know and take into account the needs of students, the state, employers, and in accordance with that search for a niche in the labor market. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3488 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
тези 3.pdf | 90,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.