Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3488
Назва: | Вищий навчальний заклад та інституційний рівень забезпечення якості вищої освіти |
Інші назви: | Высшее учебное заведение и институционный уровень обеспечения качества высшего образования Higher educational institution and institutional level of quality assurance |
Автори: | Білокопитов, В. І. Белокопытов, В. И. Bilokopytov, V. I. |
Ключові слова: | якість суперечність вищий навчальний заклад качество противоречие высшее учебное заведение quality contradiction higher education institution |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Сумський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Білокопитов В. І. Вищий навчальний заклад та інституційний рівень забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Матеріали наук.-практ. конф. Викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ (20 – 21 квітня 2016). – Суми : СНАУ, 2016. – С. 45 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з характерних особливостей розвитку суспільства XXI століття є масштабність реформ та змін. Інтеграційні процеси в освіті ведуть до зростання академічної мобільності, створення узгоджених стандартів та рекомендацій, уніфікації навчальних планів, об’єднання спільних зусиль у розробці загальноєвропейських підходів до підготовки фахівця, широкого впровадження дистанційної освіти тощо. Суттєва місія у Болонському процесі належить вищим навчальним закладам. Модернізація системи вищої освіти в Україні має бути спрямована на демократизацію та послідовне впровадження академічних прав і свобод навчальних закладів. Вищі навчальні заклади повинні знати та враховувати потреби абітурієнтів, держави, роботодавців і відповідно до цього шукати власну нішу на ринку праці. Одной из характерных особенностей развития общества XXI века является масштабность реформ и изменений. Интеграционные процессы в образовании ведут к росту академической мобильности, созданию согласованных стандартов и рекомендаций, унификации учебных планов, объединению совместных усилий в разработке общеевропейских подходов к подготовке специалиста, широкого внедрения дистанционного образования и т.д. Высшим учебным заведениям принадлежит существенная миссия в Болонском процессе. Модернизация системы высшего образования в Украине должна быть направлена на демократизацию и последовательное внедрение академических прав и свобод учебных заведений. Высшие учебные заведения должны знать и учитывать потребности абитуриентов, государства, работодателей и в соответствии с этим искать собственную нишу на рынке труда. |
Опис: | One of the specific features of the society development in the XXI century is a large-scale reforms and changes. Integration processes in education lead to increased academic mobility, the establishment of harmonized standards and guidelines, harmonization of curricula, the unification of joint efforts in the development of pan-European approach to the preparation of the expert, the widespread introduction of distance learning, etc. Higher education institutions have a significant mission in the Bologna process. Modernization of the higher education system in Ukraine should be directed to the democratization and the consistent implementation of the academic institution rights and freedoms. Higher education institutions should know and take into account the needs of students, the state, employers, and in accordance with that search for a niche in the labor market. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3488 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези 3.pdf | 90,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.