Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3595
Title: Моделювання читання автентичних текстів у вивченні професійно спрямованої іноземної мови
Other Titles: Моделирование чтения аутентичных текстов в изучении профессионально направленного иностранного языка
Simulation in Authentic Texts Reading in the Study of Professionally Oriented foreign language
Authors: Крекотень, Олена Валентинівна
Крекотень, Елена Валентиновна
Krekoten, Olena Valentynivna
Keywords: автентичні матеріали
самостійна пізнавальна діяльность
моделювання
аутентичные материалы
самостоятельная познавательная деятельность
моделирование
authentic materials
self-cognitive activity
simulation
Issue Date: 2016
Publisher: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Citation: Крекотень О. В. Моделирование чтения аутентичных текстов в изучении профессионально направленного иностранного языка [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії : збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2016. - С. 402-406.
Abstract: В статті мова йде про особливості використання автентичних матеріалів, удосконалення методики читання студентів, що вивчають іноземну мову. Проаналізована методична література з даної проблеми. Виділені основні компоненти англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх аграріїв: лінгвістичний, психологічний, професійний, прагматичний, соціокультурний та стратегічний. Визначені форми організації навчального процессу при роботі з автеничною чи фаховою літературою, з іноземними періодичними виданнями, з пошуковими системами Інтернету, з спеціалізованими комп’ютерними програмами. В статье речь идет об особенностях использования аутентичных материалов, усовершенствовании методики чтения студентов, изучающих иностранный язык. Сделан анализ методической литературы по данной проблеме. Выделены основные компоненты англоязычной профессионально ориентированной коммуникативной компетентности будущих аграриев: лингвистический, психологический, профессиональный, прагматичный, социокультурный и стратегический. Определены формы организации учебного процесса при работе с аутентичной литературой, с иностранными периодичными изданиями, с поисковыми системами Интернета, с специализированными компьютерными программами.
Description: The article deals with the peculiarities of the use of authentic materials, improvement of methods of reading. The analysis of methodological literature on the problem has been done. The basic components of the English language professionally oriented communicative competence of future farmers have been studied: linguistic, psychological, professional, pragmatic, socio-cultural and strategic. The forms of the work with authentic literature, foreign periodical publications, with Internet search resources, with specialized computer programs have been determined.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3595
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.