Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолченко, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorВолченко, Наталья Васильевна-
dc.contributor.authorVolchenko, Nataliia Vasylivna-
dc.date.accessioned2016-10-27T08:44:22Z-
dc.date.available2016-10-27T08:44:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВолченко Н. В. Розвиток міжнародного маркетингу в контексті сучасних глобалізаційних змін [Електронний ресурс] / Н. В. Волченко // Показники та фактори конкурентоспроможності національної економіки : матер. Міжнар. наук.- практ. конф., (м. Дніпропетровськ, 2-3 жовтня 2015 р.). – Дніпропетровськ : НО Перспектива, 2015. – С. 27-29.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3907-
dc.descriptionThe report is devoted to the development of international marketing in the context of contemporary globalization changes. The author defines dependence between global transformations and international marketing activity management, the transition of marketing activity from the local level to the global. Under such conditions we can speak about unconditional "rebirth" of the marketing of any business (even that is not the subject of foreign economic activity) in international marketing.uk_UK
dc.description.abstractДоповідь присвячено питанням розвитку міжнародного маркетингу в контексті сучасних глобалізаційних змін. Автором визначено взаємозалежність глобалізаційних транформацій та управління міжнародною маркетинговою діяльністю, перехід маркетингової діяльності від локального рівня до глобального. За таких умов можна говорити про безапеляційне "переродження" маркетингової діяльності будь-якого підприємства (навіть того, що не є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності) у міжнародний маркетинг. Доклад посвящен вопросам развития международного маркетинга в контексте современных глобализационных изменений. Автором определены взаимозависимость глобализационных транформаций и управления международной маркетинговой деятельностью, переход маркетинговой деятельности от локального уровня до глобального. При таких условиях можно говорить о безапелляционном "перерождении" маркетинговой деятельности любого предприятия (даже того, которое не является субъектом внешнеэкономической деятельности) в международный маркетинг.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherНО Перспективаuk_UK
dc.subjectглобалізаціяuk_UK
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UK
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UK
dc.subjectглобализацияuk_UK
dc.subjectмеждународный маркетингuk_UK
dc.subjectуправление маркетинговой деятельностьюuk_UK
dc.subjectglobalizationuk_UK
dc.subjectinternational marketinguk_UK
dc.subjectmanagement of marketing activityuk_UK
dc.titleРозвиток міжнародного маркетингу в контексті сучасних глобалізаційних змінuk_UK
dc.title.alternativeРазвитие международного маркетинга в контексте современных глобализационных измененийuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of international marketing in the context of contemporary globalization changesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волченко Н. В. Розвиток міжнародного маркетингу.pdf292,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.