Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3907
Назва: Розвиток міжнародного маркетингу в контексті сучасних глобалізаційних змін
Інші назви: Развитие международного маркетинга в контексте современных глобализационных изменений
Development of international marketing in the context of contemporary globalization changes
Автори: Волченко, Наталія Василівна
Волченко, Наталья Васильевна
Volchenko, Nataliia Vasylivna
Ключові слова: глобалізація
міжнародний маркетинг
управління маркетинговою діяльністю
глобализация
международный маркетинг
управление маркетинговой деятельностью
globalization
international marketing
management of marketing activity
Дата публікації: 2015
Видавництво: НО Перспектива
Бібліографічний опис: Волченко Н. В. Розвиток міжнародного маркетингу в контексті сучасних глобалізаційних змін [Електронний ресурс] / Н. В. Волченко // Показники та фактори конкурентоспроможності національної економіки : матер. Міжнар. наук.- практ. конф., (м. Дніпропетровськ, 2-3 жовтня 2015 р.). – Дніпропетровськ : НО Перспектива, 2015. – С. 27-29.
Короткий огляд (реферат): Доповідь присвячено питанням розвитку міжнародного маркетингу в контексті сучасних глобалізаційних змін. Автором визначено взаємозалежність глобалізаційних транформацій та управління міжнародною маркетинговою діяльністю, перехід маркетингової діяльності від локального рівня до глобального. За таких умов можна говорити про безапеляційне "переродження" маркетингової діяльності будь-якого підприємства (навіть того, що не є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності) у міжнародний маркетинг. Доклад посвящен вопросам развития международного маркетинга в контексте современных глобализационных изменений. Автором определены взаимозависимость глобализационных транформаций и управления международной маркетинговой деятельностью, переход маркетинговой деятельности от локального уровня до глобального. При таких условиях можно говорить о безапелляционном "перерождении" маркетинговой деятельности любого предприятия (даже того, которое не является субъектом внешнеэкономической деятельности) в международный маркетинг.
Опис: The report is devoted to the development of international marketing in the context of contemporary globalization changes. The author defines dependence between global transformations and international marketing activity management, the transition of marketing activity from the local level to the global. Under such conditions we can speak about unconditional "rebirth" of the marketing of any business (even that is not the subject of foreign economic activity) in international marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3907
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волченко Н. В. Розвиток міжнародного маркетингу.pdf292,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.