Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4012
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розуменко, Анжела Оурелянівна | - |
dc.contributor.author | Власенко, Віталій Федорович | - |
dc.contributor.author | Розуменко, Анатолій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Розуменко, Анжела Оуреляновна | - |
dc.contributor.author | Власенко, Виталий Федорович | - |
dc.contributor.author | Розуменко, Анатолий Михайлович | - |
dc.contributor.author | Rozumenko, Angela | - |
dc.contributor.author | Vlasenko, Vitalii | - |
dc.contributor.author | Rozumenko, Anatolii | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-12T14:11:36Z | - |
dc.date.available | 2016-12-12T14:11:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Розуменко А. О. Історичні задачі з математики як засіб розвитку пізнавальної мотивації студентів [Електронний ресурс] / А. О. Розуменко, В. Ф. Власенко, А. М. Розуменко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ* - 2015» : матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції, (м. Суми, 3-4 грудня 2015 р.) : в 3-х ч. - Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. - С. 101-103. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4012 | - |
dc.description | In the article the relevance of cognitive motivation of students; highlighted ways of developing cognitive motivation of students in the study of higher mathematics course; offered examples of historical problems in mathematics, solution of which contributes to the development of cognitive motivation of students. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку пізнавальної мотивації студентів; виділено шляхи розвитку пізнавальної мотивації студентів при вивченні курсу вищої математики; запропоновано приклади історичних задач з математики, розв'язування яких сприяє розвитку пізнавальної мотивації студентів. В статье обоснована актуальность проблемы развития познавательной мотивации студентов; выделены пути развития познавательной мотивации студентов при изучении курса высшей математики; предложены примеры исторических задач, решение которых способствует развитию познавательной мотивации студентов. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | ВВП «Мрія» | uk_UK |
dc.subject | пізнавальна мотивація | uk_UK |
dc.subject | вища математика | uk_UK |
dc.subject | познавательная мотивация | uk_UK |
dc.subject | высшая математика | uk_UK |
dc.subject | cognitive motivation | uk_UK |
dc.subject | higher mathematics | uk_UK |
dc.title | Історичні задачі з математики як засіб розвитку пізнавальної мотивації студентів | uk_UK |
dc.title.alternative | Исторические задачи по математике как средство развития познавательной мотивации студентов | uk_UK |
dc.title.alternative | Historical problems with mathematics as a tool for cognitive motivation of students | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Історичні задачі з математики.pdf | 235,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.