Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4012
Назва: Історичні задачі з математики як засіб розвитку пізнавальної мотивації студентів
Інші назви: Исторические задачи по математике как средство развития познавательной мотивации студентов
Historical problems with mathematics as a tool for cognitive motivation of students
Автори: Розуменко, Анжела Оурелянівна
Власенко, Віталій Федорович
Розуменко, Анатолій Михайлович
Розуменко, Анжела Оуреляновна
Власенко, Виталий Федорович
Розуменко, Анатолий Михайлович
Rozumenko, Angela
Vlasenko, Vitalii
Rozumenko, Anatolii
Ключові слова: пізнавальна мотивація
вища математика
познавательная мотивация
высшая математика
cognitive motivation
higher mathematics
Дата публікації: 2015
Видавництво: ВВП «Мрія»
Бібліографічний опис: Розуменко А. О. Історичні задачі з математики як засіб розвитку пізнавальної мотивації студентів [Електронний ресурс] / А. О. Розуменко, В. Ф. Власенко, А. М. Розуменко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ* - 2015» : матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції, (м. Суми, 3-4 грудня 2015 р.) : в 3-х ч. - Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. - С. 101-103.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку пізнавальної мотивації студентів; виділено шляхи розвитку пізнавальної мотивації студентів при вивченні курсу вищої математики; запропоновано приклади історичних задач з математики, розв'язування яких сприяє розвитку пізнавальної мотивації студентів. В статье обоснована актуальность проблемы развития познавательной мотивации студентов; выделены пути развития познавательной мотивации студентов при изучении курса высшей математики; предложены примеры исторических задач, решение которых способствует развитию познавательной мотивации студентов.
Опис: In the article the relevance of cognitive motivation of students; highlighted ways of developing cognitive motivation of students in the study of higher mathematics course; offered examples of historical problems in mathematics, solution of which contributes to the development of cognitive motivation of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4012
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Історичні задачі з математики.pdf235,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.