Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4012
Назва: | Історичні задачі з математики як засіб розвитку пізнавальної мотивації студентів |
Інші назви: | Исторические задачи по математике как средство развития познавательной мотивации студентов Historical problems with mathematics as a tool for cognitive motivation of students |
Автори: | Розуменко, Анжела Оурелянівна Власенко, Віталій Федорович Розуменко, Анатолій Михайлович Розуменко, Анжела Оуреляновна Власенко, Виталий Федорович Розуменко, Анатолий Михайлович Rozumenko, Angela Vlasenko, Vitalii Rozumenko, Anatolii |
Ключові слова: | пізнавальна мотивація вища математика познавательная мотивация высшая математика cognitive motivation higher mathematics |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ВВП «Мрія» |
Бібліографічний опис: | Розуменко А. О. Історичні задачі з математики як засіб розвитку пізнавальної мотивації студентів [Електронний ресурс] / А. О. Розуменко, В. Ф. Власенко, А. М. Розуменко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ* - 2015» : матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції, (м. Суми, 3-4 грудня 2015 р.) : в 3-х ч. - Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. - С. 101-103. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку пізнавальної мотивації студентів; виділено шляхи розвитку пізнавальної мотивації студентів при вивченні курсу вищої математики; запропоновано приклади історичних задач з математики, розв'язування яких сприяє розвитку пізнавальної мотивації студентів. В статье обоснована актуальность проблемы развития познавательной мотивации студентов; выделены пути развития познавательной мотивации студентов при изучении курса высшей математики; предложены примеры исторических задач, решение которых способствует развитию познавательной мотивации студентов. |
Опис: | In the article the relevance of cognitive motivation of students; highlighted ways of developing cognitive motivation of students in the study of higher mathematics course; offered examples of historical problems in mathematics, solution of which contributes to the development of cognitive motivation of students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4012 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Історичні задачі з математики.pdf | 235,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.