Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4077
Назва: Formation of the national educational paradigm in the preclassical period of science
Інші назви: Становлення вітчизняної освітньої парадигми у докласичний період розвитку науки
Становление отечественной образовательной парадигмы в доклассический период развития науки
Автори: Knysh, Inna Vasylevna
Книш, Інна Василівна
Кныш, Инна Васильевна
Ключові слова: educational paradigm
the pre-classical period o f development o f science,formation o f the Ukrainian nation
scientific discourse
освітня парадигма
докласичний період розвитку науки
становлення української нації
образовательная парадигма
доклассический период развития науки
становление украинской нации
Дата публікації: 2016
Видавництво: Česká republika, Nemoros
Бібліографічний опис: Knysh Іnna. Formation of the national educational paradigm in the preclassical period of science [Electronic resource] / Іnna Knysh // Modern Science. - Moderní věda. – Praha : Česká republika, Nemoros, 2016. - № 4. - P. 53-59.
Короткий огляд (реферат): This article is devoted to theoretical reconstruction o f concept ofpre-classical education and upbringing which are based on experience, tend to "correctness", "exemplarity", respect fo r customs, standards, laws and authorities forming a pre-classical person. The role o f the pre-classical educational paradigm is emphasized in the development o f the Ukrainian nation. We consider the objective and subjective aspects o f education and training o f that period from the following positions: "Teacher (Teacher)— Teacher (Teacher)", "Teacher (Teacher)— Student (Student) " and "Student (Student)— Student (Student) ". Стаття присвячена теоретичній реконструкції концепції докласичної освіти та виховання, які були засновані на досвіді, схилялися до «правильності», «взірцевості», дотримання традицій, еталонів, авторитетів та законів, що формували докласичну людину. Акцентується увага на визначній ролі докласичної освітньої парадигми у становленні української нації. Розглядаються об’єктивні та суб’єктивні аспекти розвитку освіти та виховання цього періоду з позицій: «Вчитель (Викладач) - Вчитель (Викладач)», «Вчитель(Викладач) - Учень (Студент (спудеї))» та «Учень (Студент (спудеї) - Учень (Студент (спудеї))».Статья посвящена теоретической реконструкции концепции к классической образования и воспитания, которые были основаны на опыте, склонялись к «правильности», «взирцевости», соблюдение традиций, эталонов, авторитетов и законов, формировали к классической человека. Акцентируется внимание на выдающуюся роль к классической образовательной парадигмы в становлении украинской нации. Рассматриваются объективные и субъективные аспекты развития образования и воспитания этого периода с позиций «Учитель (преподаватель) - Учитель (Преподаватель)», «Учитель (преподаватель) - Ученик (Студент (студенты))» и «Ученик (Студент ( студенты) - Ученик (Студент (студенты)).
Опис: This article is devoted to theoretical reconstruction o f concept ofpre-classical education and upbringing which are based on experience, tend to "correctness", "exemplarity", respect fo r customs, standards, laws and authorities forming a pre-classical person. The role o f the pre-classical educational paradigm is emphasized in the development o f the Ukrainian nation. We consider the objective and subjective aspects o f education and training o f that period from the following positions: "Teacher (Teacher)— Teacher (Teacher)", "Teacher (Teacher)— Student (Student) " and "Student (Student)— Student (Student) ".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4077
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Knysh Іnna. Formation of the national educational paradigm in the preclassical period of science.pdf147,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.