Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4601
Title: Характеристика етапів розвитку Європейської освітньої політики
Other Titles: Характеристика этапов развития Европейской образовательной политики
Characteristics of European Education Policy Development Stages
Authors: Білокопитов, Василь Іванович
Белокопытов, Василий Иванович
Bilokopytov, Vasyl Ivanovych
Keywords: вища освіта
Болонський процес
інтеграційний процес
высшее образование
Болонский процесс
процесс интеграции
higher education
Bologna process
integration process
Issue Date: 2016
Publisher: Педагогічна думка
Citation: Білокопитов В. І. Характеристика етапів розвитку європейської освітньої політики [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Педагогічна компаративістика - 2016 : освітні реформи та інновації у глобалізованому світі : матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару,( м. Київ, 2016 р.). - Київ : Педагогічна думка, 2016. - С.37-39.
Abstract: Для кращого розуміння особливостей розвитку європейської освітньої політики в контексті Болонського процесу надається характеристика етапів її становлення в доболонський період. Економічні, політичні та академічні чинники є найважливішими та значимими в контексті теми цього дослідження. Виокремлено основні етапи європейської освітньої політики в доболонський період: перший етап (1957-1971 рр.), другий етап (1971-1983 рр.), третій етап (1983-1992 рр.), четвертий етап почався з 1992 року. Для лучшего понимания особенностей развития европейской образовательной политики в контексте Болонского процесса подается характеристика этапов ее становления в доболонський период. Экономические, политические и академические факторы являются важными и значимыми в контексте темы данного исследования. Выделены основные этапы европейской образовательной политики в доболонський период: первый этап (1957-1971 гг.), второй этап (1971-1983 гг.), третий этап (1983-1992 гг.), четвертый этап начался в 1992 году.
Description: For a better understanding of European educational policy development in the context of the Bologna Process is supplied description of its stages formation in pre-Bologna period. The economic, political and academic factors are important and significant in the context of this study. The basic stages of European education policy pre-Bologna period: the first stage (1957-1971), the second stage (1971-1983), the third stage (1983-1992), the fourth stage began in 1992.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4601
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білокопитов В. Характеристика етапів розвитку.pdf126,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.