Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГабенко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorГабенко, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorHabenko, Iryna-
dc.date.accessioned2017-07-20T10:24:09Z-
dc.date.available2017-07-20T10:24:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГабенко І. М. Аналіз освітніх тенденцій та перспектив розвитку вищої технічної освіти [Електронний ресурс] / І. М. Габенко // Інженерні та освітні технології. - 2017. - № 2. – подано до друкуuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4755-
dc.descriptionThe article deals with the trends and development prospects of the higher education system, majoring in “Food Technologies”, taking into account up-to-date requirements to global and European integration processes. The attention is drawn to the trends of multiple-level system, individualization, fundamentalization, differentiation of the higher education. Educational process concept in process of training of food technology experts is disclosed. One of the options to implement the student-oriented approach is offered by means of introduction of elective courses system of various categories in curriculum: minor, major and free minor. The principle of free selection of courses makes the student’s individual plan unique, provides opportunity to obtain required professional competence, technical and functional knowledge and skills in process of training, as well as competence to meet own creative and personal demands. The necessity to implement the practice-oriented education is proved.uk_UK
dc.description.abstractУ статті проаналізовані тенденції та перспективи розвитку системи вищої освіти зі спеціальності «Харчові технології» з урахуванням сучасних вимог світових та євроінтеграційних процесів. Увага акцентується на тенденціях багаторівневості, індивідуалізації, фундаменталізації, диференціації вищої освіти. Розкрито концепцію освітнього процесу при підготовки фахівців із харчових технологій. Запропоновано один із варіантів реалізації студентоцентрованого підходу через запровадження у навчальних планах системи варіативних дисциплін різних категорій: майнор, мейджор та вільний майнор. Принцип вільного вибору дисциплін робить індивідуальний план студента унікальним, дозволяє в процесі навчання отримати необхідні професійні компетенції, техніко-функціональні знання, вміння і навички, а також компетенції для задоволення своїх творчих та особистісних потреб. Обґрунтовано необхідність впровадження практикоорієнтованої освіти. В статье проанализированы тенденции и перспективы развития системы высшего образования по специальности «Пищевые технологии» с учетом современных требований мировых и евроинтеграционных процессов. Внимание акцентируется на тенденциях многоуровневости, индивидуализации, фундаментализации, дифференциации высшего образования. Раскрыто концепцию образовательного процесса при подготовке специалистов по пищевым технологиям. Предложен один из вариантов реализации студентоцентрованого подхода из-за введения в учебные планы системы вариативных дисциплин различных категорий: майнор, мэйджор и свободный майнор. Принцип свободного выбора дисциплин делает индивидуальный план студента уникальным, позволяет в процессе обучения получить необходимые профессиональные компетенции, технико-функциональные знания, умения и навыки, а также компетенции для удовлетворения своих творческих и личностных потребностей. Обоснована необходимость внедрения практикоориентированного образования.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherІнститут електромеханіки, енергозбереження і систем управління; Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk_UK
dc.subjectосвітня програмаuk_UK
dc.subjectспеціалізаціяuk_UK
dc.subjectмейджорuk_UK
dc.subjectобразовательная программаuk_UK
dc.subjectспециализацияuk_UK
dc.subjectмэйджорuk_UK
dc.subjecteducational programmeuk_UK
dc.subjectspecializationuk_UK
dc.subjectmajoruk_UK
dc.titleАналіз освітніх тенденцій та перспектив розвитку вищої технічної освітиuk_UK
dc.title.alternativeАнализ образовательных тенденций и перспектив развития высшего технического образованияuk_UK
dc.title.alternativeAnalysis of educational trends and development prospects of higher technical eductionuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.