Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4755
Title: Аналіз освітніх тенденцій та перспектив розвитку вищої технічної освіти
Other Titles: Анализ образовательных тенденций и перспектив развития высшего технического образования
Analysis of educational trends and development prospects of higher technical eduction
Authors: Габенко, Ірина Миколаївна
Габенко, Ирина Николаевна
Habenko, Iryna
Keywords: освітня програма
спеціалізація
мейджор
образовательная программа
специализация
мэйджор
educational programme
specialization
major
Issue Date: 2017
Publisher: Інститут електромеханіки, енергозбереження і систем управління; Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Citation: Габенко І. М. Аналіз освітніх тенденцій та перспектив розвитку вищої технічної освіти [Електронний ресурс] / І. М. Габенко // Інженерні та освітні технології. - 2017. - № 2. – подано до друку
Abstract: У статті проаналізовані тенденції та перспективи розвитку системи вищої освіти зі спеціальності «Харчові технології» з урахуванням сучасних вимог світових та євроінтеграційних процесів. Увага акцентується на тенденціях багаторівневості, індивідуалізації, фундаменталізації, диференціації вищої освіти. Розкрито концепцію освітнього процесу при підготовки фахівців із харчових технологій. Запропоновано один із варіантів реалізації студентоцентрованого підходу через запровадження у навчальних планах системи варіативних дисциплін різних категорій: майнор, мейджор та вільний майнор. Принцип вільного вибору дисциплін робить індивідуальний план студента унікальним, дозволяє в процесі навчання отримати необхідні професійні компетенції, техніко-функціональні знання, вміння і навички, а також компетенції для задоволення своїх творчих та особистісних потреб. Обґрунтовано необхідність впровадження практикоорієнтованої освіти. В статье проанализированы тенденции и перспективы развития системы высшего образования по специальности «Пищевые технологии» с учетом современных требований мировых и евроинтеграционных процессов. Внимание акцентируется на тенденциях многоуровневости, индивидуализации, фундаментализации, дифференциации высшего образования. Раскрыто концепцию образовательного процесса при подготовке специалистов по пищевым технологиям. Предложен один из вариантов реализации студентоцентрованого подхода из-за введения в учебные планы системы вариативных дисциплин различных категорий: майнор, мэйджор и свободный майнор. Принцип свободного выбора дисциплин делает индивидуальный план студента уникальным, позволяет в процессе обучения получить необходимые профессиональные компетенции, технико-функциональные знания, умения и навыки, а также компетенции для удовлетворения своих творческих и личностных потребностей. Обоснована необходимость внедрения практикоориентированного образования.
Description: The article deals with the trends and development prospects of the higher education system, majoring in “Food Technologies”, taking into account up-to-date requirements to global and European integration processes. The attention is drawn to the trends of multiple-level system, individualization, fundamentalization, differentiation of the higher education. Educational process concept in process of training of food technology experts is disclosed. One of the options to implement the student-oriented approach is offered by means of introduction of elective courses system of various categories in curriculum: minor, major and free minor. The principle of free selection of courses makes the student’s individual plan unique, provides opportunity to obtain required professional competence, technical and functional knowledge and skills in process of training, as well as competence to meet own creative and personal demands. The necessity to implement the practice-oriented education is proved.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4755
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.