Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4958
Назва: Особливості застосування моделі оцінювання маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Особенности применения модели оценки маркетинговой деятельности предприятия
Features of model assessment of enterprise marketing
Автори: Лишенко, М. О.
Лышенко, М. А.
Lyshenko, M. A.
Ключові слова: маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
показники оцінювання ефективності маркетингової діяльності
маркетинговая деятельность
управление маркетинговой деятельностью
показатели оценки эффективности маркетинговой деятельности
marketing activity
marketing activity management
performance evaluation of the effectiveness of marketing activities
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національна металургійна академія України
Бібліографічний опис: Лишенко М. О. Особливості застосування моделі оцінювання маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / М. О. Лишенко // Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки : збірник наукових статей за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Дніпро, 13-14 квітня 2017 р.). – Дніпро : Національна металургійна академія України, 2017. - Ч. 1. - С. 502-510.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю підприємства, розраховано основні показники оцінювання ефективності управління маркетингом, проведений аналіз показав проблеми, що виникають в діяльності підприємства, формування його конкурентних переваг та при формуванні конкурентної політики підприємства. В статье рассмотрены вопросы управления маркетинговой деятельностью предприятия, рассчитаны основные показатели оценки эффективности управления маркетингом, проведенный анализ показал проблемы, возникающие в деятельности предприятия, формирование его конкурентных преимуществ и при формировании конкурентной политики предприятия.
Опис: The article deals with the management of marketing activities of the company calculated the main indicators of evaluating the effectiveness of marketing management, analysis showed the problems encountered in the enterprise formation and its competitive advantages in the shaping of competition policy of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4958
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lishenko_ Tezy.pdf936,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.