Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерьохіна, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorТерехина, Наталья Алексеевна-
dc.contributor.authorTerokhina, Nataliia Oleksiivna-
dc.date.accessioned2017-11-03T12:18:46Z-
dc.date.available2017-11-03T12:18:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТерьохіна Н. О. Визнання результатів неформальної освіти дорослих : американський досвід [Електронний ресурс] / Н. О. Терьохіна // Наука і освіта : науково-практичний журнал. - Одеса : Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2017. - Вип. 8.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4993-
dc.descriptionThe article deals with the issue of recognition of the results of non-formal adult education in the US. The forms of recognition are certification, validation, identification. Validation means the confirmation by the competent authority of the results of study acquired by a person in formal, non-formal and informal education. Validation of results of non-formal adult education involves identification, valuation and recognition of variety of knowledge and skills that an adult gets during his life. Referring to validation of the results of non-formal adult education in the United States the following terms are used: RPL (Recognition of prior learning), APL (Accreditation of prior previous learning), PLA (Prior learning assessment) - and PLAR (Prior learning assessment recognition). The mechanisms of validation of non-formal adult education used in the United States are the credit system ACE and the program CLEP.uk_UK
dc.description.abstractМетою даної статті було вивчення і узагальнення американського досвіду щодо визнання результатів неформальної освіти дорослих. Форми визнання результатів неформального навчання є сертифікація, валідація, ідентифікація. Валiдація результатів неформальної освіти дорослих означє підтвердження компетентним органом того, що результати навчання, які були набуті людиною у формальному, неформальному та інформальному контекстах, оцінені відповідно до попередньо встановлених критеріїв та відповідають вимогам стандарту валідації. Целью данной статьи было признание американского опыта в сфере неформального образования взрослых. Формы признания результатов неформального образования взрослых слудующие:сертификация. валидация, идентификация. Валидация результатов неформального образования взрослых означает подтверждение компетентным органом того, что результаты обучения, которые были получены человеком в формальном, неформальном и информальном контекстах, оценены соответственно до заранее установленных критериев и отвечают требованиям стандарту валидации.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинськогоuk_UK
dc.subjectнеформальна освітаuk_UK
dc.subjectосвіта дорослихuk_UK
dc.subjectвалідаціяuk_UK
dc.subjectнеформальное образованиеuk_UK
dc.subjectобразование взрослыхuk_UK
dc.subjectвалидацияuk_UK
dc.subjectnon-formal educationuk_UK
dc.subjectadult educationuk_UK
dc.subjectvalidationuk_UK
dc.titleВизнання результатів неформальної освіти дорослих : американський досвідuk_UK
dc.title.alternativeПризнание результатов неформального образования взрослых : американский опытuk_UK
dc.title.alternativeRecognition of the results of non-formal adult education : american experienceuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терьохіна Н. О. Визнання результатів.pdf327,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.