Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4993
Назва: | Визнання результатів неформальної освіти дорослих : американський досвід |
Інші назви: | Признание результатов неформального образования взрослых : американский опыт Recognition of the results of non-formal adult education : american experience |
Автори: | Терьохіна, Наталія Олексіївна Терехина, Наталья Алексеевна Terokhina, Nataliia Oleksiivna |
Ключові слова: | неформальна освіта освіта дорослих валідація неформальное образование образование взрослых валидация non-formal education adult education validation |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Терьохіна Н. О. Визнання результатів неформальної освіти дорослих : американський досвід [Електронний ресурс] / Н. О. Терьохіна // Наука і освіта : науково-практичний журнал. - Одеса : Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2017. - Вип. 8. |
Короткий огляд (реферат): | Метою даної статті було вивчення і узагальнення американського досвіду щодо визнання результатів неформальної освіти дорослих. Форми визнання результатів неформального навчання є сертифікація, валідація, ідентифікація. Валiдація результатів неформальної освіти дорослих означє підтвердження компетентним органом того, що результати навчання, які були набуті людиною у формальному, неформальному та інформальному контекстах, оцінені відповідно до попередньо встановлених критеріїв та відповідають вимогам стандарту валідації. Целью данной статьи было признание американского опыта в сфере неформального образования взрослых. Формы признания результатов неформального образования взрослых слудующие:сертификация. валидация, идентификация. Валидация результатов неформального образования взрослых означает подтверждение компетентным органом того, что результаты обучения, которые были получены человеком в формальном, неформальном и информальном контекстах, оценены соответственно до заранее установленных критериев и отвечают требованиям стандарту валидации. |
Опис: | The article deals with the issue of recognition of the results of non-formal adult education in the US. The forms of recognition are certification, validation, identification. Validation means the confirmation by the competent authority of the results of study acquired by a person in formal, non-formal and informal education. Validation of results of non-formal adult education involves identification, valuation and recognition of variety of knowledge and skills that an adult gets during his life. Referring to validation of the results of non-formal adult education in the United States the following terms are used: RPL (Recognition of prior learning), APL (Accreditation of prior previous learning), PLA (Prior learning assessment) - and PLAR (Prior learning assessment recognition). The mechanisms of validation of non-formal adult education used in the United States are the credit system ACE and the program CLEP. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4993 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Терьохіна Н. О. Визнання результатів.pdf | 327,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.