Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5028
Назва: Прогностичні рекомендації британського досвіду використання елементів відкритої освіти в університетах сучасної України
Інші назви: Прогностические рекомендации британского опыта использования элементов открытого образования в университетах современной Украины
Prognostic guidelines of British experience use of open education elements in the universities of modern Ukraine
Автори: Губіна, Оксана Юріївна
Губина, Оксана Юрьевна
Gubina, Oksana Yuriyvna
Ключові слова: відкрита освіта
дистанційне навчання
стратегічні напрями
открытое образование
дистанционное обучение
стратегические направления
open education
distance learning
strategic directions
Дата публікації: 2016
Видавництво: Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Губіна О. Ю. Прогностичні рекомендації британського досвіду використання елементів відкритої освіти в університетах сучасної України [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. – Сер. «Педагогічні науки» / Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв, 2016. - № 2 (53). – С. 216-220.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність використання досвіду Великої Британії щодо впровадження елементів відкритої освіти у вітчизняних вищих навчальних закладах та визначено тенденції ефективного розвитку відкритої освіти у сучасних умовах; виявлено основні чинники, що впливають на процес розвитку відкритої освіти. В результаті дослідження було визначено, що серед стратегічних напрямів вітчизняної державної політики у сфері освіти існують наступні: забезпечення доступності та безперервності освіти протягом усього життя; підвищення якості освіти на інноваційній основі; інформатизація освіти; створення сучасної матеріально-технічної бази системи освіти. Провідними тенденціями розвитку відкритої освіти є поступальне упровадження елементів відкритої освіти в традиційну освітню практику. В статье обоснована необходимость использования британского опыта внедрения элементов открытого образования в отечественных вузах и определены тенденции эффективного развития открытого образования в современных условиях; выявлены основные факторы, влияющие на процесс развития открытого образования. В результате исследования было определено, что среди стратегических направлений отечественной государственной политики в сфере образования существуют следующие: обеспечение доступности и непрерывности образования в течение всей жизни; повышение качества образования на инновационной основе; информатизация образования; создание современной материально-технической базы системы образования. Ведущими тенденциями развития открытого образования является поступательное внедрение элементов открытого образования в традиционную образовательную практику.
Опис: The article substantiates the need for the introduction of elements of the British experience of open education in the higher education institutions and identifies the effective development of open education in modern conditions; the major factors that affect the development of open education are identified. The study determined that among the strategic directions of the national public education policy are the following: ensuring the availability and continuity of lifelong learning; improving the quality of education in an innovative manner; informatization of education; creating a modern material and technical base of the education system. The leading trends of open education is progressively introducing of the elements of open education in traditional educational practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5028
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губіна О.Ю. ст 7.pdf157,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.