Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5960
Назва: Вплив маркетингової політики державного банку на прихильність клієнтів
Інші назви: Влияние маркетинговой политики государственного банка на благосклонность клиентов
The influence of the state bank's marketing policy on customer loyalty
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Елена Владимировна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Ключові слова: маркетингова політика
державний банк
банк-партнер
маркетинговая политика
государственный банк
банк-партнер
marketing policy
state bank
bank-partner
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Вплив маркетингової політики державного банку на прихильність клієнтів [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Інфраструктура ринку, 2017. - № 10. - С.78-85. - Режим доступу : http:// www.market-infr.od.ua/uk/10-2017. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання впливу маркетингової політики банку на прихильність клієнтів. Визначено дерево цілей існування та діяльності банків. Автором досліджено основні етапи обрання клієнтом банку-партнера. Більш детально розглянуто особливості застосування на практиці основних інструментів комплекс-маркетингу. Проаналізовано маркетингову політику державних банків України. В статье рассмотрены вопросы влияния маркетинговой политики банка на благосклонность клиентов. Определено дерево целей существования и деятельности банков. Автором исследованы основные этапы избрания клиентом банка-партнера. Более подробно рассмотрены особенности применения на практике основных инструментов комплекс маркетинга. Проанализировано маркетинговую политику государственных банков Украины.
Опис: The article is devoted the impact of the marketing policy of the bank to customer loyalty. The tree of the purposes of existence and activity of banks has been determined. The author studies the main stages of the selection by the client his bank-partner. The features of application of the mains tools of the marketing complex are considered in details. The marketing policy of state banks of Ukraine is analyzed in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5960
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В. Вплив маркетингової політики.pdf350,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.