Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6007
Title: | Використання соціальних мереж у вивченні іноземних мов студентами технологічних спеціальностей |
Other Titles: | Использование социальных сетей при изучении иностранного языка студентами технологических специальностей Tendencies in the Use of Social Networks in the Study of Foreign Languages by Technological Specialties Students |
Authors: | Крекотень, Олена Валентинівна Крекотень, Елена Валентиновна Krekoten, Olena Valentynivna |
Keywords: | соціальна мережа автентичні фахові тексти електронне навчання социальная сеть аутентичные профессиональные тексты электронное обучение social networks authentic professional texts e-learning |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | БДПУ |
Citation: | Крекотень О. В. Використання соціальних мереж у вивченні іноземних мов студентами технологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Наукові засади підготовки фахівців природничого, інженерно-педагогічного та технологічного напрямків : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, (26-31 березня 2018 р.). – Бердянськ : БДПУ, 2018. – C.114-116. |
Abstract: | Визначені переваги використання соціальних мереж в процесі вивчення іноземної мови. Встановлено сучасні тенденції їх використання. Определены преимущества использования социальных сетей в процессе изучения иностранного языка. Выделены современные тенденции их применения. |
Description: | Advantages of computer social networks in foreign language learning have been studied. The suitability of its using has been determined. Some peculiarities of the application of computer social networks in foreign language learning have been marked. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6007 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Використання соціальних мереж у вивченні іноземних мов студентами технологічних спеціальностей.pdf | 121,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.