Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6642
Title: Застосування кейс-методу під час вивчення іноземної мови в аграрних вишах
Other Titles: Применение кейс-метода в ходе изучения иностранного языка в аграрных вузах
Applying case-method while studying foreign language at agrarian higher education institutions
Authors: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Keywords: інноваційні технології
кейс-метод
пізнавальна діяльність
инновационные технологии
кейс-метод
познавательная деятельность
innovative technologies
case-method
cognitive activity
Issue Date: 2019
Citation: Фоменко Т. М. Застосування кейс-методу під час вивчення іноземної мови в аграрних вишах [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (м. Кропивницький, 20 лютого 2019 р.). - Кропивницький, 2019. - С. 209-211. – Режим доступу : URL:https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2019/m02/maket_2019.pdf . - Заголовок з екрану.
Abstract: У роботі охарактеризовано особливості інноваційних технологій, доцільність їх впровадження у процесі вивчення іноземної мови в аграрних вишах. Розглянуто можливості та практичне значення використання кейс-методу. У результаті дослідження встановлено, що застосування кейс-методу в процесі вивчення іноземної мови сприяє активізації пізнавальної діяльності майбутніх аграріїв, розвитку соціально значущих і професійно важливих особистісних якостей. В работе охарактеризованы особенности инновационных технологий, целесообразность их внедрения в процессе изучения иностранного языка в аграрном вузе. Рассмотрены возможности и практическое значение использования кейс-метода. В результате исследования установлено, что применение кейс-метода способствует активизации познавательной деятельности будущих аграриев, развитию социально значимых и профессионально важных личностных качеств.
Description: The work deals with defining the peculiarities of innovative technologies, determination of the feasibility of their implementation into the process of studying a foreign language at agrarian higher education institutions. The possibilities and practical meaning of usage of case-method are highlighted as well. As a research result it is underlined that the use of case-method contributes to the activation of cognitive activity of future agrarians; promotes the development of interpersonal and professional communication skills; improves socially important qualities and professional skills of future agrarians.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6642
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf147,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.