Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6642
Title: | Застосування кейс-методу під час вивчення іноземної мови в аграрних вишах |
Other Titles: | Применение кейс-метода в ходе изучения иностранного языка в аграрных вузах Applying case-method while studying foreign language at agrarian higher education institutions |
Authors: | Фоменко, Тетяна Миколаївна Фоменко, Татьяна Николаевна Fomenko, Tetiana Mykolaivna |
Keywords: | інноваційні технології кейс-метод пізнавальна діяльність инновационные технологии кейс-метод познавательная деятельность innovative technologies case-method cognitive activity |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Фоменко Т. М. Застосування кейс-методу під час вивчення іноземної мови в аграрних вишах [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (м. Кропивницький, 20 лютого 2019 р.). - Кропивницький, 2019. - С. 209-211. – Режим доступу : URL:https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2019/m02/maket_2019.pdf . - Заголовок з екрану. |
Abstract: | У роботі охарактеризовано особливості інноваційних технологій, доцільність їх впровадження у процесі вивчення іноземної мови в аграрних вишах. Розглянуто можливості та практичне значення використання кейс-методу. У результаті дослідження встановлено, що застосування кейс-методу в процесі вивчення іноземної мови сприяє активізації пізнавальної діяльності майбутніх аграріїв, розвитку соціально значущих і професійно важливих особистісних якостей. В работе охарактеризованы особенности инновационных технологий, целесообразность их внедрения в процессе изучения иностранного языка в аграрном вузе. Рассмотрены возможности и практическое значение использования кейс-метода. В результате исследования установлено, что применение кейс-метода способствует активизации познавательной деятельности будущих аграриев, развитию социально значимых и профессионально важных личностных качеств. |
Description: | The work deals with defining the peculiarities of innovative technologies, determination of the feasibility of their implementation into the process of studying a foreign language at agrarian higher education institutions. The possibilities and practical meaning of usage of case-method are highlighted as well. As a research result it is underlined that the use of case-method contributes to the activation of cognitive activity of future agrarians; promotes the development of interpersonal and professional communication skills; improves socially important qualities and professional skills of future agrarians. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6642 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.