Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6643
Title: Формування готовності іноземних студентів до міжкультурного спілкування у процесі навчання української мови
Other Titles: Формирование готовности иностранных студентов к межкультурному общению в процессе обучения украинскому языку
Formation of the readiness of foreign students for intercultural communication in the process of learning the Ukrainian language
Authors: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Keywords: міжкультурне спілкування
українська мова як іноземна
іноземні студенти
межкультурное общение
украинский язык как иностранный
иностранные студенты
intercultural communication
Ukrainian as a foreign language
foreign students
Issue Date: 2018
Citation: Фоменко Т. М. Формування готовності іноземних студентів до міжкультурного спілкування у процесі навчання української мови [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Матеріали III Міжнар. науково-практ. інтернет-конференції «Сучасний рух науки», (м. Дніпро, 1-2 жовтня 2018 р.). - Дніпро, 2018. - С. 661-664. – Режим доступу : http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2018/10/Zbirnik-tez-dopovidey-III-mizhnarodnoyi-naukovo-praktichnoyi-internet-konferentsiyi-1.pdf. - Заголовок з екрану.
Abstract: У роботі розглянуто шляхи формування готовності іноземних студентів до міжкультурного спілкування у процесі навчання української мови. З’ясовано, що вивчення української мови як іноземної неможливе без навчання міжкультурного спілкування та вивчення іншомовної культури. Виокремлено завдання, які необхідно вирішувати в процесі вивчення української мови, щоб досягти ефективних результатів у формуванні готовності іноземних студентів до міжкультурного спілкування. У результаті дослідження встановлено, що в процесі вивчення української мови як іноземної залучення іноземних студентів до міжкультурної комунікативної діяльності на основі таких інтерактивних методів навчання, як «мозковий штурм», навчальні групові дискусії, рольові й ділові ігри, case-study (аналіз конкретних, практичних ситуацій) сприяє розвитку рефлексивних здібностей, емпатії та толерантності; формуванню критичного мислення; розвитку навичок міжкультурного спілкування тощо. В работе рассмотрены пути формирования готовности иностранных студентов к межкультурному общению в процессе обучения украинскому языку. Выяснено, что изучение украинского языка как иностранного невозможно без обучения межкультурного общения и изучения иноязычной культуры. Выделены задачи, которые необходимо решать в процессе изучения украинского языка, чтобы достичь эффективных результатов в формировании готовности иностранных студентов к межкультурному общению. В результате исследования установлено, что в процессе изучения украинского языка как иностранного привлечения иностранных студентов к межкультурной коммуникативной деятельности на основе таких интерактивных методов обучения, как «мозговой штурм», учебные групповые дискуссии, ролевые и деловые игры, case-study (анализ конкретных, практических ситуаций) способствует развитию рефлексивных способностей, эмпатии и толерантности; формированию критического мышления; развития навыков межкультурного общения и т.д.
Description: The paper deals with the ways of forming the readiness of foreign students for intercultural communication in the process of learning the Ukrainian language. It is noted that the study of Ukrainian as a foreign language is impossible without learning intercultural communication and learning a foreign language culture. The tasks that need to be addressed in the process of learning the Ukrainian language in order to achieve effective results in shaping the readiness of foreign students for intercultural communication are highlighted as well. As a research result it is underlined that in the process of studying Ukrainian as a foreign language involvement of foreign students into the intercultural communicative activities based on interactive learning methods such as brainstorming, group discussion, role play and business games, case-study (analysis of specific, practical situations) contributes to the development of reflexive abilities, empathy and tolerance; the formation of critical thinking; developing intercultural communication skills, etc.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6643
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf113,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.