Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6643
Назва: Формування готовності іноземних студентів до міжкультурного спілкування у процесі навчання української мови
Інші назви: Формирование готовности иностранных студентов к межкультурному общению в процессе обучения украинскому языку
Formation of the readiness of foreign students for intercultural communication in the process of learning the Ukrainian language
Автори: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: міжкультурне спілкування
українська мова як іноземна
іноземні студенти
межкультурное общение
украинский язык как иностранный
иностранные студенты
intercultural communication
Ukrainian as a foreign language
foreign students
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Фоменко Т. М. Формування готовності іноземних студентів до міжкультурного спілкування у процесі навчання української мови [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Матеріали III Міжнар. науково-практ. інтернет-конференції «Сучасний рух науки», (м. Дніпро, 1-2 жовтня 2018 р.). - Дніпро, 2018. - С. 661-664. – Режим доступу : http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2018/10/Zbirnik-tez-dopovidey-III-mizhnarodnoyi-naukovo-praktichnoyi-internet-konferentsiyi-1.pdf. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто шляхи формування готовності іноземних студентів до міжкультурного спілкування у процесі навчання української мови. З’ясовано, що вивчення української мови як іноземної неможливе без навчання міжкультурного спілкування та вивчення іншомовної культури. Виокремлено завдання, які необхідно вирішувати в процесі вивчення української мови, щоб досягти ефективних результатів у формуванні готовності іноземних студентів до міжкультурного спілкування. У результаті дослідження встановлено, що в процесі вивчення української мови як іноземної залучення іноземних студентів до міжкультурної комунікативної діяльності на основі таких інтерактивних методів навчання, як «мозковий штурм», навчальні групові дискусії, рольові й ділові ігри, case-study (аналіз конкретних, практичних ситуацій) сприяє розвитку рефлексивних здібностей, емпатії та толерантності; формуванню критичного мислення; розвитку навичок міжкультурного спілкування тощо. В работе рассмотрены пути формирования готовности иностранных студентов к межкультурному общению в процессе обучения украинскому языку. Выяснено, что изучение украинского языка как иностранного невозможно без обучения межкультурного общения и изучения иноязычной культуры. Выделены задачи, которые необходимо решать в процессе изучения украинского языка, чтобы достичь эффективных результатов в формировании готовности иностранных студентов к межкультурному общению. В результате исследования установлено, что в процессе изучения украинского языка как иностранного привлечения иностранных студентов к межкультурной коммуникативной деятельности на основе таких интерактивных методов обучения, как «мозговой штурм», учебные групповые дискуссии, ролевые и деловые игры, case-study (анализ конкретных, практических ситуаций) способствует развитию рефлексивных способностей, эмпатии и толерантности; формированию критического мышления; развития навыков межкультурного общения и т.д.
Опис: The paper deals with the ways of forming the readiness of foreign students for intercultural communication in the process of learning the Ukrainian language. It is noted that the study of Ukrainian as a foreign language is impossible without learning intercultural communication and learning a foreign language culture. The tasks that need to be addressed in the process of learning the Ukrainian language in order to achieve effective results in shaping the readiness of foreign students for intercultural communication are highlighted as well. As a research result it is underlined that in the process of studying Ukrainian as a foreign language involvement of foreign students into the intercultural communicative activities based on interactive learning methods such as brainstorming, group discussion, role play and business games, case-study (analysis of specific, practical situations) contributes to the development of reflexive abilities, empathy and tolerance; the formation of critical thinking; developing intercultural communication skills, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6643
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf113,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.