Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечипоренко, Валентина Володимирівна-
dc.contributor.authorНечипоренко, Валентина Владимировна-
dc.contributor.authorNechyporenko, Valentyna Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-06-20T09:56:30Z-
dc.date.available2019-06-20T09:56:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНечипоренко В. В. Управління маркетинговою діяльністю як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (Суми, 17-20 квітня 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. – С. 77.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6762-
dc.descriptionThe article states that the main task of marketing activities is to increase the level of consumption by improving production and quality of products and ensuring its constant competitiveness. In the process of managing the marketing activities of the enterprise the problem is solved by taking emergency measures on the implementation of already manufactured products, carrying out a number of marketing measures: market analysis, assortment, pricing policy, methods of promotion.uk_UK
dc.description.abstractУ статті визначено, що головним завданням маркетингової діяльності є підвищення рівня споживання за рахунок удосконалення виробництва і якості продукції та забезпечення постійної її конкурентоспроможності. У процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства завдання вирішується прийняттям екстрених заходів по реалізації вже виробленої продукції, проведенням ряду маркетингових заходів: аналізу ринку, асортименту, цінової політики, методів просування. В статье определено, что главной задачей маркетинговой деятельности является повышение уровня потребления за счет совершенствования производства и качества продукции и обеспечения постоянной ее конкурентоспособности. В процессе управления маркетинговой деятельностью предприятия задача решается принятием экстренных мер по реализации уже произведенной продукции, проведением ряда маркетинговых мероприятий: анализа рынка, ассортимента, ценовой политики, методов продвижения.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectуправління маркетингомuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UK
dc.subjectадаптивність системи маркетингового управлінняuk_UK
dc.subjectуправление маркетингомuk_UK
dc.subjectконкурентоспособность предприятияuk_UK
dc.subjectадаптивность системы маркетингового управленияuk_UK
dc.subjectmarketing managementuk_UK
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UK
dc.subjectadaptability of the marketing management systemuk_UK
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeУправление маркетинговой деятельностью как фактор повышения конкурентоспособности предприятияuk_UK
dc.title.alternativeManagement of marketing activity as a factor of increasing the competitiveness of the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.PDF175,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.