Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6762
Title: Управління маркетинговою діяльністю як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Управление маркетинговой деятельностью как фактор повышения конкурентоспособности предприятия
Management of marketing activity as a factor of increasing the competitiveness of the enterprise
Authors: Нечипоренко, Валентина Володимирівна
Нечипоренко, Валентина Владимировна
Nechyporenko, Valentyna Volodymyrivna
Keywords: управління маркетингом
конкурентоспроможність підприємства
адаптивність системи маркетингового управління
управление маркетингом
конкурентоспособность предприятия
адаптивность системы маркетингового управления
marketing management
enterprise competitiveness
adaptability of the marketing management system
Issue Date: 2018
Publisher: СНАУ
Citation: Нечипоренко В. В. Управління маркетинговою діяльністю як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (Суми, 17-20 квітня 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. – С. 77.
Abstract: У статті визначено, що головним завданням маркетингової діяльності є підвищення рівня споживання за рахунок удосконалення виробництва і якості продукції та забезпечення постійної її конкурентоспроможності. У процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства завдання вирішується прийняттям екстрених заходів по реалізації вже виробленої продукції, проведенням ряду маркетингових заходів: аналізу ринку, асортименту, цінової політики, методів просування. В статье определено, что главной задачей маркетинговой деятельности является повышение уровня потребления за счет совершенствования производства и качества продукции и обеспечения постоянной ее конкурентоспособности. В процессе управления маркетинговой деятельностью предприятия задача решается принятием экстренных мер по реализации уже произведенной продукции, проведением ряда маркетинговых мероприятий: анализа рынка, ассортимента, ценовой политики, методов продвижения.
Description: The article states that the main task of marketing activities is to increase the level of consumption by improving production and quality of products and ensuring its constant competitiveness. In the process of managing the marketing activities of the enterprise the problem is solved by taking emergency measures on the implementation of already manufactured products, carrying out a number of marketing measures: market analysis, assortment, pricing policy, methods of promotion.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6762
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.PDF175,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.