Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6867
Назва: Розробка комплексу маркетингу для українських підприємств АПК
Інші назви: Разработка комплекса маркетинга для украинских предприятий АПК
Development of a marketing complex for Ukrainian agribusiness enterprises
Автори: Галинська, А. В.
Савсюк, Б. В.
Галинская, А. В.
Савсюк, Б. В.
Halynska, A.
Savsyuk, B.
Ключові слова: комплекс маркетингу
бренд
продукція
комплекс маркетинга
бренд
продукция
marketing complex
brand
production
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Галинська А. В. Розробка комплексу маркетингу для українських підприємств АПК [Електронний ресурс] / А. В. Галинська, Б. В. Савсюк // Економіка та суспільство. – 2018. – №18. - С. 326-332 – Режим доступу : http://economyandsociety.in.ua. – Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена виявленню особливостей формування маркетингового комплексу компаніями АПК України. Визначенню основних напрямків для впровадження в підприємства АПК України: створенню брендів, побудові взаємин з клієнтами, використанню соціальних мереж і стимулюванню збуту, реалізації продукції в упаковці, а також застосуванню бракованої продукції в подальшому виробництві. Статья посвящена выявлению особенностей формирования маркетингового комплекса компаниями АПК Украины. Определению основных направлений для внедрения в предприятия АПК Украины: созданию брендов, построении взаимоотношений с клиентами, использованию социальных сетей и стимулированию сбыта, реализации продукции в упаковке, а также применению бракованной продукции в дальнейшем производстве.
Опис: The article is devoted to revealing the peculiarities of the formation of a marketing complex by companies of the agroindustrial complex of Ukraine. Determination of the main directions for implementation in the enterprises of the agroindustrial complex of Ukraine: the creation of brands, building relationships with customers, the use of social networks and promotion of sales, sales of products in the package, as well as the use of defective products in future production.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6867
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галинська А. В. Розробка комплексу.pdf153,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.