Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6871
Назва: Management of the complex of marketing measures for Ukranian Enterprises of Agriculture
Інші назви: Управління комплексом маркетингових заходів для українських підприємств сільського господарства
Управление комплексом маркетинговых мер для украинских предприятий сельского хозяйства
Автори: Halynska, A.
Kyrychok, O.
Галинська, А. В.
Киричок, О. В.
Галинская, А. В.
Киричек, Е. В.
Ключові слова: management
brand
production
менеджмент
бренд
продукція
менеджмент
бренд
продукция
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Halynska A. Management of the complex measures for Ukranian Enterprises of Agriculture [Electronic resource] / A. Halynska, O. Kyrychok // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2019. - №2. - у друці.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the formation of managerial decisions to ensure the formation of a marketing complex by the companies of the AIC of Ukraine. Стаття присвячена формуванню управлінських рішень для забезпечення формування маркетингового комплексу компаніями АПК України.
Опис: Статья посвящена формированию управленческих решений для обеспечения формирования маркетингового комплекса компаниями АПК Украины.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6871
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halynska A. Management of the complex .pdf268,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.