Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6871
Title: Management of the complex of marketing measures for Ukranian Enterprises of Agriculture
Other Titles: Управління комплексом маркетингових заходів для українських підприємств сільського господарства
Управление комплексом маркетинговых мер для украинских предприятий сельского хозяйства
Authors: Halynska, A.
Kyrychok, O.
Галинська, А. В.
Киричок, О. В.
Галинская, А. В.
Киричек, Е. В.
Keywords: management
brand
production
менеджмент
бренд
продукція
менеджмент
бренд
продукция
Issue Date: 2019
Citation: Halynska A. Management of the complex measures for Ukranian Enterprises of Agriculture [Electronic resource] / A. Halynska, O. Kyrychok // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2019. - №2. - у друці.
Abstract: The article is devoted to the formation of managerial decisions to ensure the formation of a marketing complex by the companies of the AIC of Ukraine. Стаття присвячена формуванню управлінських рішень для забезпечення формування маркетингового комплексу компаніями АПК України.
Description: Статья посвящена формированию управленческих решений для обеспечения формирования маркетингового комплекса компаниями АПК Украины.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6871
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halynska A. Management of the complex .pdf268,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.