Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6912
Title: Управління конкурентоспроможністю на аграрному ринку України
Other Titles: Управление конкурентоспособностью на аграрном рынке Украины
Management of competitiveness in the agrarian market of Ukraine
Authors: Нечипоренко, Валентина Володимирівна
Нечипоренко, Валентина Владимировна
Nechyporenko, Valentyna Volodymyrivna
Keywords: конкуренція
конкурентоспроможність
фактори конкурентоспроможності
конкуренция
конкурентоспособность
факторы конкурентоспособности
competition
competitiveness
factors of competitiveness
Issue Date: 2019
Publisher: СНАУ
Citation: Нечипоренко В. В. Управління конкурентоспроможністю на аграрному ринку України [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко // Вісник СНАУ. – Суми : СНАУ, 2019. - № 12(78)
Abstract: У статті розглянуто теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю на аграрному ринку, що є однією з основних проблем розвитку ринкових відносин в Україні. Успіх розвитку як внутрішнього, так і зовнішнього ринків залежить від конкурентоспроможності продукції. Очевидно, що тільки товари високої якості матимуть попит на ринку; тому лише ті підприємства, які докладають значних зусиль щодо забезпечення якості продукції і її конкурентоспроможності, можуть успішно конкурувати. В статье рассмотрены теоретические аспекты управления конкурентоспособностью на аграрном рынке, что является одной из основных проблем развития рыночных отношений в Украине. Успех развития как внутреннего, так и внешнего рынков зависит от конкурентоспособности продукции. Очевидно, что только товары высокого качества будут востребованы на рынке; поэтому только те предприятия, которые прилагают значительные усилия по обеспечению качества продукции и ее конкурентоспособности, могут успешно конкурировать.
Description: The article discusses the theoretical aspects of competitiveness in the agricultural market, which is one of the main problems of development of market relations in Ukraine. The success of the development of both domestic and foreign markets depends on the competitiveness of the products. It is obvious that only high quality goods will be market demand; because only those companies that are making significant efforts to ensure product quality and competitiveness, can compete.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6912
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.