Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечипоренко, Валентина Володимирівна-
dc.contributor.authorНечипоренко, Валентина Владимировна-
dc.contributor.authorNechyporenko, Valentyna Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-07-17T12:23:12Z-
dc.date.available2019-07-17T12:23:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНечипоренко В. В. Управління конкурентоспроможністю на аграрному ринку України [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко // Вісник СНАУ. – Суми : СНАУ, 2019. - № 12(78)uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6912-
dc.descriptionThe article discusses the theoretical aspects of competitiveness in the agricultural market, which is one of the main problems of development of market relations in Ukraine. The success of the development of both domestic and foreign markets depends on the competitiveness of the products. It is obvious that only high quality goods will be market demand; because only those companies that are making significant efforts to ensure product quality and competitiveness, can compete.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю на аграрному ринку, що є однією з основних проблем розвитку ринкових відносин в Україні. Успіх розвитку як внутрішнього, так і зовнішнього ринків залежить від конкурентоспроможності продукції. Очевидно, що тільки товари високої якості матимуть попит на ринку; тому лише ті підприємства, які докладають значних зусиль щодо забезпечення якості продукції і її конкурентоспроможності, можуть успішно конкурувати. В статье рассмотрены теоретические аспекты управления конкурентоспособностью на аграрном рынке, что является одной из основных проблем развития рыночных отношений в Украине. Успех развития как внутреннего, так и внешнего рынков зависит от конкурентоспособности продукции. Очевидно, что только товары высокого качества будут востребованы на рынке; поэтому только те предприятия, которые прилагают значительные усилия по обеспечению качества продукции и ее конкурентоспособности, могут успешно конкурировать.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectфактори конкурентоспроможностіuk_UK
dc.subjectконкуренцияuk_UK
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UK
dc.subjectфакторы конкурентоспособностиuk_UK
dc.subjectcompetitionuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectfactors of competitivenessuk_UK
dc.titleУправління конкурентоспроможністю на аграрному ринку Україниuk_UK
dc.title.alternativeУправление конкурентоспособностью на аграрном рынке Украиныuk_UK
dc.title.alternativeManagement of competitiveness in the agrarian market of Ukraineuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нечипоренко В.В. Управління конкурентоспроможністю.pdf246,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.