Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6912
Назва: Управління конкурентоспроможністю на аграрному ринку України
Інші назви: Управление конкурентоспособностью на аграрном рынке Украины
Management of competitiveness in the agrarian market of Ukraine
Автори: Нечипоренко, Валентина Володимирівна
Нечипоренко, Валентина Владимировна
Nechyporenko, Valentyna Volodymyrivna
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
фактори конкурентоспроможності
конкуренция
конкурентоспособность
факторы конкурентоспособности
competition
competitiveness
factors of competitiveness
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Нечипоренко В. В. Управління конкурентоспроможністю на аграрному ринку України [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко // Вісник СНАУ. – Суми : СНАУ, 2019. - № 12(78)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю на аграрному ринку, що є однією з основних проблем розвитку ринкових відносин в Україні. Успіх розвитку як внутрішнього, так і зовнішнього ринків залежить від конкурентоспроможності продукції. Очевидно, що тільки товари високої якості матимуть попит на ринку; тому лише ті підприємства, які докладають значних зусиль щодо забезпечення якості продукції і її конкурентоспроможності, можуть успішно конкурувати. В статье рассмотрены теоретические аспекты управления конкурентоспособностью на аграрном рынке, что является одной из основных проблем развития рыночных отношений в Украине. Успех развития как внутреннего, так и внешнего рынков зависит от конкурентоспособности продукции. Очевидно, что только товары высокого качества будут востребованы на рынке; поэтому только те предприятия, которые прилагают значительные усилия по обеспечению качества продукции и ее конкурентоспособности, могут успешно конкурировать.
Опис: The article discusses the theoretical aspects of competitiveness in the agricultural market, which is one of the main problems of development of market relations in Ukraine. The success of the development of both domestic and foreign markets depends on the competitiveness of the products. It is obvious that only high quality goods will be market demand; because only those companies that are making significant efforts to ensure product quality and competitiveness, can compete.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6912
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нечипоренко В.В. Управління конкурентоспроможністю.pdf246,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.