Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6942
Назва: Агромаркетинг в системі формування політики розподілу підприємства
Інші назви: Агромаркетинг в системе формирования политики распределения предприятия
Agromarketing in the system of forming the policy of distribution of the enterprise
Автори: Рак, Тетяна Юріївна
Муштай, Валентина Анатоліївна
Рак, Татьяна Юрьевна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Rak, Tatyаna
Mushtai, Valentina
Ключові слова: агромаркетинг
сільськогосподарська продукція
політика розподілу
агромаркетинг
сельскохозяйственная продукция
политика распределения
agromarketing
agricultural products
distribution policy
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНАУ ім. В. В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Рак Т. Ю. Агромаркетинг в системі формування політики розподілу підприємства [Електронний ресурс ] / Т. Ю. Рак, В. А. Муштай // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку аграрного сектора економіки в умовах інтеграційних процесів : ІІІ Міжнародна науково - практична конференція, ( м. Харків, 25 жовтня 2018 р.). - Харків : ХНАУ ім. В. В. Докучаєва, 2018. - С. 204-207.
Короткий огляд (реферат): Сучасний розвиток української економіки передбачає розуміння впливу агромаркетингу як важливої складової підвищення ринкової вартості сільськогосподарського підприємства. Орієнтація на впровадження прогресивних механізмів управління політикою розподілу в поєднані з ефективними маркетинговими інвестиціями — шлях до отримання конкурентних переваг і сталого розвитку підприємства. Современное развитие украинской экономики предполагает понимание влияния агромаркетинга как важной составляющей повышения рыночной стоимости сельскохозяйственного предприятия. Ориентация на внедрение прогрессивных механизмов управления политикой распределения в соединении с эффективными маркетинговыми инвестициями - путь к получению конкурентных преимуществ и устойчивого развития предприятия.
Опис: The modern development of the Ukrainian economy implies an understanding of the influence of agromarketing as an important component of increasing the market value of an agricultural enterprise. Focusing on the introduction of advanced mechanisms for managing division policies, coupled with effective marketing investments - the way to gain competitive advantages and sustainable development of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6942
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рак Т. Ю. Агромаркетинг.pdf386,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.