Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6942
Title: Агромаркетинг в системі формування політики розподілу підприємства
Other Titles: Агромаркетинг в системе формирования политики распределения предприятия
Agromarketing in the system of forming the policy of distribution of the enterprise
Authors: Рак, Тетяна Юріївна
Муштай, Валентина Анатоліївна
Рак, Татьяна Юрьевна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Rak, Tatyаna
Mushtai, Valentina
Keywords: агромаркетинг
сільськогосподарська продукція
політика розподілу
агромаркетинг
сельскохозяйственная продукция
политика распределения
agromarketing
agricultural products
distribution policy
Issue Date: 2018
Publisher: ХНАУ ім. В. В. Докучаєва
Citation: Рак Т. Ю. Агромаркетинг в системі формування політики розподілу підприємства [Електронний ресурс ] / Т. Ю. Рак, В. А. Муштай // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку аграрного сектора економіки в умовах інтеграційних процесів : ІІІ Міжнародна науково - практична конференція, ( м. Харків, 25 жовтня 2018 р.). - Харків : ХНАУ ім. В. В. Докучаєва, 2018. - С. 204-207.
Abstract: Сучасний розвиток української економіки передбачає розуміння впливу агромаркетингу як важливої складової підвищення ринкової вартості сільськогосподарського підприємства. Орієнтація на впровадження прогресивних механізмів управління політикою розподілу в поєднані з ефективними маркетинговими інвестиціями — шлях до отримання конкурентних переваг і сталого розвитку підприємства. Современное развитие украинской экономики предполагает понимание влияния агромаркетинга как важной составляющей повышения рыночной стоимости сельскохозяйственного предприятия. Ориентация на внедрение прогрессивных механизмов управления политикой распределения в соединении с эффективными маркетинговыми инвестициями - путь к получению конкурентных преимуществ и устойчивого развития предприятия.
Description: The modern development of the Ukrainian economy implies an understanding of the influence of agromarketing as an important component of increasing the market value of an agricultural enterprise. Focusing on the introduction of advanced mechanisms for managing division policies, coupled with effective marketing investments - the way to gain competitive advantages and sustainable development of the enterprise.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6942
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рак Т. Ю. Агромаркетинг.pdf386,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.