Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6945
Назва: Метод сценаріїв в управлінні маркетинговою збутовою політикою аграрного підприємства
Інші назви: Метод сценариев в управлении маркетинговой збытовой политикой аграрного предприятия
Method of scenarios in management by marketing supply policy agrarian enterprise
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Шумейко, Кирило Олександрович
Муштай, Валентина Анатолиевна
Шумейко, Кирилл Александрович
Mushtai, Valentina
Shumeiko, Cyril
Ключові слова: планування
маркетингова діяльність
сценарії розвитку
планирование
маркетинговая деятельность
сценарии развития
planning
marketing activity
scenario development
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Метод сценаріїв в управлінні маркетинговою збутовою політикою аграрного підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, К. О. Шумейко // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : ІІ Міжнародна науково-практична конференція, (м. Полтава, 27 березня 2019 р.). - Полтава, 2019. - С. 390 - 393
Короткий огляд (реферат): Ефективне формування та розвиток маркетингової збутової політики, системи розподілу зокрема, на основі стратегічного планування з використання методу розробки сценаріїв дозволить аграрним підприємствам вчасно реагувати на зміни зовнішнього конкурентного середовища та сприятиме досягненню поставлених цілей. Эффективное формирование и развитие маркетинговой сбытовой политики, системы распределения вчастности, на основе стратегического планирования с использованием метода разработки сценариев позволит аграрным предприятиям своевременно реагировать на изменения внешней конкурентной среды и будет способствовать достижению поставленных целей.
Опис: Effective formation and development of marketing marketing policy, distribution system in particular, on the basis of strategic planning using the scenario development methodology, will enable agrarian enterprises to respond in a timely manner to changes in the external competitive environment and contribute to the achievement of the set goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6945
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Метод сценаріїв.pdf478,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.