Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7046
Title: Управління стимулюванням попиту в маркетинговій діяльності фермерських господарств
Other Titles: Управление стимулированием спроса в маркетинговой деятельности фермерских хозяйств
Management of demand stimulation in farms marketing activities
Authors: Лозинська, І. В.
Павленко, А. О.
Лозинская, И. В.
Павленко, А. А.
Lozinskaya, I. V.
Pavlenko, A. O.
Keywords: стимулювання попиту
маркетингова діяльність
фермерські господарства
стимулирование спроса
маркетинговая деятельность
фермерские хозяйства
demand stimulation
marketing activity
farms
Issue Date: 2018
Citation: Лозинська І. В. Управління стимулюванням попиту в маркетинговій діяльності фермерських господарств [Електронний ресурс] / І. В. Лозинська, А. О. Павленко // Вісник економічної думки. – 2018. – № 1. – C. 13-17.
Abstract: Маркетинг у фермерських господарствах виступає заключним етапом господарської діяльності і від його організації значною мірою залежить успіх роботи і результативність агробізнесу. Суттєвим недоліком в їх діяльності є відсутність навичок роботи в ринкових умовах, що ведуть до безсистемності в маркетинговій діяльності. Дана стаття призначена проблемі визначення певних передумов формування маркетингу у фермерських господарствах, які залежать від стадії розвитку виробництва та насичення ринку. Маркетинг в фермерских хозяйствах выступает заключительным этапом хозяйственной деятельности и от его организации во многом зависит успех работы и результативность агробизнеса. Существенным недостатком в их деятельности является отсутствие навыков работы в рыночных условиях, ведущих к бессистемности в маркетинговой деятельности. Данная статья посвящена проблеме определения определенных предпосылок формирования маркетинга в фермерских хозяйствах, которые зависят от стадии развития производства и насыщения рынка.
Description: Marketing in farms is the final stage of economic activity and its organization depends to a large extent on the success of the work and the effectiveness of agribusiness. A significant disadvantage in their activities is the lack of work skills in market conditions, leading to unsystematic marketing activities. This article is devoted to the problem of identifying certain preconditions for the formation of marketing in farms, which depend on the stage of development of production and saturation of the market.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7046
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf474,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.