Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7046
Назва: Управління стимулюванням попиту в маркетинговій діяльності фермерських господарств
Інші назви: Управление стимулированием спроса в маркетинговой деятельности фермерских хозяйств
Management of demand stimulation in farms marketing activities
Автори: Лозинська, І. В.
Павленко, А. О.
Лозинская, И. В.
Павленко, А. А.
Lozinskaya, I. V.
Pavlenko, A. O.
Ключові слова: стимулювання попиту
маркетингова діяльність
фермерські господарства
стимулирование спроса
маркетинговая деятельность
фермерские хозяйства
demand stimulation
marketing activity
farms
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Лозинська І. В. Управління стимулюванням попиту в маркетинговій діяльності фермерських господарств [Електронний ресурс] / І. В. Лозинська, А. О. Павленко // Вісник економічної думки. – 2018. – № 1. – C. 13-17.
Короткий огляд (реферат): Маркетинг у фермерських господарствах виступає заключним етапом господарської діяльності і від його організації значною мірою залежить успіх роботи і результативність агробізнесу. Суттєвим недоліком в їх діяльності є відсутність навичок роботи в ринкових умовах, що ведуть до безсистемності в маркетинговій діяльності. Дана стаття призначена проблемі визначення певних передумов формування маркетингу у фермерських господарствах, які залежать від стадії розвитку виробництва та насичення ринку. Маркетинг в фермерских хозяйствах выступает заключительным этапом хозяйственной деятельности и от его организации во многом зависит успех работы и результативность агробизнеса. Существенным недостатком в их деятельности является отсутствие навыков работы в рыночных условиях, ведущих к бессистемности в маркетинговой деятельности. Данная статья посвящена проблеме определения определенных предпосылок формирования маркетинга в фермерских хозяйствах, которые зависят от стадии развития производства и насыщения рынка.
Опис: Marketing in farms is the final stage of economic activity and its organization depends to a large extent on the success of the work and the effectiveness of agribusiness. A significant disadvantage in their activities is the lack of work skills in market conditions, leading to unsystematic marketing activities. This article is devoted to the problem of identifying certain preconditions for the formation of marketing in farms, which depend on the stage of development of production and saturation of the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7046
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf474,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.