Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7185
Назва: Calculation and justification of land tax and rent for the land used for the parking of vehicles on public lands
Інші назви: Розрахунок і обгрунтування податку та орендної плати земельних ділянок паркувальних майданчиків на землях загального користування
Расчет и обоснование налога и арендной платы земельных участков парковочных мест на землях общего пользования
Автори: Malashevskyi, M.
Kuzin, N.
Sidorenko, V.
Palamar, A.
Malanchuk, M.
Малашевський, М.
Кузін, Н.
Сидоренко, В.
Паламар, А.
Маланчук, М.
Малашевський, М.
Кузин, Н.
Сидоренко, В.
Паламар, А.
Маланчук, М.
Ключові слова: parking
normative monetary evaluation
taxation
паркінг
нормативна грошова оцінка
оподаткування
паркинг
нормативная денежная оценка
налогообложение
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Calculation and justification of land tax and rent for the land used for the parking of vehicles on public lands [Electronic resource] / M. Malashevskyi, N. Kuzin, V. Sidorenko [and other] // Geodesy and Cartography. – 2018. – № 67 (1). – P. 87-97.
Короткий огляд (реферат): Activities related to parking of transport, today have become widespread. While parking taxes for vehicles are one of the most important sources of local budgets in countries with established traditions of local government. The tax for parking spaces for vehicles is a relatively new collection in the tax system of Ukraine, which is due to the recent reform in tax legislation. Therefore, the scientific coverage of this subject is currently insufficiently investigated. In the article typical permissive documents are considered when decorating parking lots, and dependence that contradicts the current land legislation affects local revenues to the budget is established. The discrepancy between the general approaches of payment for land is established. For comparison, the approach of parking taxation, for which there is no land management documentation, and the main reason is the permission from the public enterprise for the maintenance of green spaces is considered. The analysis of the current state of the transport scheme of the city shows that in conditions of growth of elaborate road schemes and with insufficient rates of increase in its capacity to contain traffic growth it is advisable to increase the carrying capacity of transport lines and the development of mass passenger transport in cities with a planned increase in average capacity of rolling stock. Also, using traffic management is necessary to ensure that special conditions for the passage of the public transport network. Діяльність, пов'язана з парковкою транспорту, сьогодні набула широкого поширення. У той час як податки за паркування на транспортні засоби є одним з найважливіших джерел місцевих бюджетів у країнах з усталеними традиціями місцевого самоврядування. Податок на стоянки для автотранспорту є відносно новою колекцією в податковій системі України, що пов'язано з нещодавньою реформою податкового законодавства. Тому наукове висвітлення даного питання в даний час недостатньо вивчене. У статті розглядаються типові дозвільні документи при оформленні автостоянок, а залежність, що суперечить чинному земельному законодавству, впливає на місцеві доходи бюджету. Встановлено невідповідність загального підходу до оплати землі. Для порівняння розглянуто підхід до оподаткування паркування, для якого не існує документації з управління земельними ресурсами, і головною причиною є дозвіл державного підприємства на утримання зелених насаджень. Аналіз сучасного стану транспортної схеми міста показує, що в умовах зростання складних дорожніх схем і з недостатніми темпами збільшення його спроможності стримувати зростання трафіку доцільно збільшити пропускну спроможність транспортних ліній і розвиток. масового пасажирського транспорту в містах із запланованим збільшенням середньої потужності рухомого складу. Також, використання управління рухом транспорту необхідно для забезпечення особливих умов для проходження мережі громадського транспорту.
Опис: Деятельность, связанная с парковкой транспорта, сегодня получила широкое распространение. При этом налоги на парковку транспортных средств являются одним из важнейших источников местных бюджетов в странах с устоявшимися традициями местного самоуправления. Налог за парковочные места для транспортных средств является относительно новым сбором в налоговой системе Украины, что связано с недавней реформой налогового законодательства. Поэтому научное освещение этого предмета в настоящее время недостаточно изучено. В статье рассматриваются типовые разрешительные документы при оформлении парковок, и устанавливается зависимость, которая противоречит действующему земельному законодательству, влияет на местные доходы в бюджет. Расхождение между общим подходом к оплате за землю установлено. Для сравнения рассмотрен подход налогообложения парковки, для которого отсутствует документация по землеустройству, а основной причиной является разрешение государственного предприятия на содержание зеленых насаждений. Анализ современного состояния транспортной схемы города показывает, что в условиях роста сложных автодорожных схем и при недостаточных темпах увеличения его пропускной способности целесообразно увеличивать пропускную способность транспортных линий и развитие массовых пассажирских перевозок в городах с плановым увеличением средней вместимости подвижного состава. Также использование системы управления движением необходимо для обеспечения особых условий для прохождения сети общественного транспорта.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7185
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf4,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.