Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7233
Назва: Стратегічні напрямки маркетингової політики розподілу підприємства в умовах конкурентного ринкового середовища
Інші назви: Стратегические направления маркетинговой политики распределения предприятия в условиях конкурентной рыночной среды
Strategic directions of marketing policy of distribution of the enterprise in conditions of competitive market environment
Автори: Курінний, Олексій Вячеславович
Куренной, Алексей Вячеславович
Kurinnyj, Olexiy Vyacheslavovych
Ключові слова: політика розподілу
канал розподілу
метод SPACE
политика распределения
канал распределения
метод SPACE
Distribution Policy
Distribution Channel
SPACE Method
Дата публікації: 2018
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Курінний О. В. Стратегічні напрямки маркетингової політики розподілу підприємства в умовах конкурентного ринкового середовища [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // Збірник матеріалів Всеукраїнської студентської наукової конференції, (Суми, 12-16 листопада 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. – Т. 1. – С. 487.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається принцип політики розподілу, аналізуються стратегічні напрямки, визначається оптимальний канал розподілу на підприємстві. В статье раскрывается принцип политики распределения, анализируются стратегические направления, определяется оптимальный канал распределения на предприятии.
Опис: The article reveals the principle of distribution policy, analyzes strategic directions, determines the optimal distribution channel at the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7233
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf120,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.