Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7233
Title: Стратегічні напрямки маркетингової політики розподілу підприємства в умовах конкурентного ринкового середовища
Other Titles: Стратегические направления маркетинговой политики распределения предприятия в условиях конкурентной рыночной среды
Strategic directions of marketing policy of distribution of the enterprise in conditions of competitive market environment
Authors: Курінний, Олексій Вячеславович
Куренной, Алексей Вячеславович
Kurinnyj, Olexiy Vyacheslavovych
Keywords: політика розподілу
канал розподілу
метод SPACE
политика распределения
канал распределения
метод SPACE
Distribution Policy
Distribution Channel
SPACE Method
Issue Date: 2018
Publisher: СНАУ
Citation: Курінний О. В. Стратегічні напрямки маркетингової політики розподілу підприємства в умовах конкурентного ринкового середовища [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // Збірник матеріалів Всеукраїнської студентської наукової конференції, (Суми, 12-16 листопада 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. – Т. 1. – С. 487.
Abstract: У статті розкривається принцип політики розподілу, аналізуються стратегічні напрямки, визначається оптимальний канал розподілу на підприємстві. В статье раскрывается принцип политики распределения, анализируются стратегические направления, определяется оптимальный канал распределения на предприятии.
Description: The article reveals the principle of distribution policy, analyzes strategic directions, determines the optimal distribution channel at the enterprise.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7233
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf120,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.