Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7620
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тамаркіна, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Байдак, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Тамаркина, Ольга Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Байдак, Людмила Ивановна | - |
dc.contributor.author | Tamarkina, Olha Leonidivna | - |
dc.contributor.author | Baidak, Lyudmila Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-11T11:45:36Z | - |
dc.date.available | 2020-06-11T11:45:36Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Тамаркіна О. Л. Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна, Л. І. Байдак // Збірник наукових праць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2019. – № 66. – С. 141-144. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7620 | - |
dc.description | In this article the author considers the methodological approaches in organizing students' self-educational activity. In the current context of reforming higher education and Ukraine's accession to the European space within the Bologna process, a qualitatively new stage of solving the problem of organizing students' self educatioanl actuvity has come. | uk_UA |
dc.description.abstract | В даній статті автором розглядається питання щодо методологічних підходів в організації самостійної роботи студентів ЗВО. В сучасних умовах реформування вищої освіти і входження України до європейського простору в рамках Болонського процесу настав якісно новий етап розв’язання проблеми організації самостійної роботи студентів. В данной статье автором рассматривается вопрос о методологических подходов в организации самостоятельной работы студентов ЗВО. В современных условиях реформирования высшего образования и вхождения Украины в европейское пространство в рамках Болонского процесса наступил качественно новый этап решения проблемы организации самостоятельной работы студентов. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.subject | методологічні підходи | uk_UA |
dc.subject | євроінтеграція | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | методологические подходы | uk_UA |
dc.subject | евроинтеграция | uk_UA |
dc.subject | самостоятельная работа | uk_UA |
dc.subject | methodological approaches | uk_UA |
dc.subject | European integration | uk_UA |
dc.subject | self educational activity | uk_UA |
dc.title | Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції | uk_UA |
dc.title.alternative | Методологические подходы в организации самостоятельной работы студентов ВУЗов в условиях евроинтеграции | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodological approaches in organizing students' self educational activity in the European integration conditions | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4 (ст).pdf | 462,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.