Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7620
Назва: Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції
Інші назви: Методологические подходы в организации самостоятельной работы студентов ВУЗов в условиях евроинтеграции
Methodological approaches in organizing students' self educational activity in the European integration conditions
Автори: Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Байдак, Людмила Іванівна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Байдак, Людмила Ивановна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Baidak, Lyudmila Ivanivna
Ключові слова: методологічні підходи
євроінтеграція
самостійна робота
методологические подходы
евроинтеграция
самостоятельная работа
methodological approaches
European integration
self educational activity
Дата публікації: 2019
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Тамаркіна О. Л. Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна, Л. І. Байдак // Збірник наукових праць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2019. – № 66. – С. 141-144.
Короткий огляд (реферат): В даній статті автором розглядається питання щодо методологічних підходів в організації самостійної роботи студентів ЗВО. В сучасних умовах реформування вищої освіти і входження України до європейського простору в рамках Болонського процесу настав якісно новий етап розв’язання проблеми організації самостійної роботи студентів. В данной статье автором рассматривается вопрос о методологических подходов в организации самостоятельной работы студентов ЗВО. В современных условиях реформирования высшего образования и вхождения Украины в европейское пространство в рамках Болонского процесса наступил качественно новый этап решения проблемы организации самостоятельной работы студентов.
Опис: In this article the author considers the methodological approaches in organizing students' self-educational activity. In the current context of reforming higher education and Ukraine's accession to the European space within the Bologna process, a qualitatively new stage of solving the problem of organizing students' self educatioanl actuvity has come.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7620
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 (ст).pdf462,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.